امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 8881
  پرینتخانه » ویژه گرجستان تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ |

موضع آمریکا در مورد اصلاحات در قانون اساسی گرجستان

به گزارش خط سوم هنر به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص تصویب اصلاحات در قانون اساسی گرجستان، بیانیه‌ای صادر کرد. وزارت امور خارجه آمریکا متن این بیانیه را به شرح زیر اعلام کرد:آمریکا از تصویب تاریخی اصلاحات در قانون اساسی گرجستان که یک نظام انتخاباتی متناسب‌تر ایجاد خواهد کرد، استقبال […]

موضع آمریکا در مورد اصلاحات در قانون اساسی گرجستان

به گزارش خط سوم هنر به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص تصویب اصلاحات در قانون اساسی گرجستان، بیانیه‌ای صادر کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا متن این بیانیه را به شرح زیر اعلام کرد:
آمریکا از تصویب تاریخی اصلاحات در قانون اساسی گرجستان که یک نظام انتخاباتی متناسب‌تر ایجاد خواهد کرد، استقبال می‌کند. این اصلاحات که در نتیجه توافق مهم ۸ مارس میان اکثریت احزاب سیاسی به اجراء در آمد، به ارتقاء ثبات و کثرت گرایی پارلمانی در انتخابات پارلمانی ماه اکتبر در گرجستان کمک می‌کند.

“ما از پارلمان گرجستان می‌خواهیم قانون اصلاحات انتخابات را تصویب کند، که به طور کامل در برگیرنده توصیه‌های “سازمان امنیت و همکاری اروپا / دفتر موسسات دموکراتیک و حقوق بشر باشد و مقامات گرجستان، این قانون را به شکلی موثر اجرا کنند.

اجرای روندی از انتخابات آزاد، عادلانه و شفاف که نشان دهنده انتخاب مردم گرجستان باشد، آزمایشی مهم برای تحول دموکراتیک گرجستان محسوب می‌شود. عادلانه بودن دوره‌های قبل و پس از انتخابات، به اندازه نحوه برخورد در روز انتخابات مهم است.

آمریکا به حمایت از تلاش‌های گرجستان برای تقویت دموکراسی، رویه‌های انتخاباتی، حاکمیت قانون و آرمان‌های گسترده‌تر در اروپا و آمریکا که از بهترین اقدامات دفاعی در برابر تجاوز روسیه به شمار می‌رود ادامه خواهد داد”.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.