امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 8865
  پرینتخانه » آخرین اخبار, بین الملل, ویژه گرجستان تاریخ انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ |

ایران خواستار تسریع گرجستان در امضای توافقنامه‌های حقوقی شد

سفیر ایران در تفلیس دردیدار دادستان گرجستان خواستار استمرار انتقال و تسریع در امضای توافقنامه‌های سه گانه حقوقی (معاضدت قضایی، استرداد مجرمین و انتقال محکومین) میان دو کشور و همچنین امضای یادداشت تفاهم همکاری برای مبارزه با مواد مخدر شد. به گزارش بخش رسانه‌ای سفارت ایران در گرجستان، در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس با دادستان کل […]

ایران خواستار تسریع گرجستان در امضای توافقنامه‌های حقوقی شد

سفیر ایران در تفلیس دردیدار دادستان گرجستان خواستار استمرار انتقال و تسریع در امضای توافقنامه‌های سه گانه حقوقی (معاضدت قضایی، استرداد مجرمین و انتقال محکومین) میان دو کشور و همچنین امضای یادداشت تفاهم همکاری برای مبارزه با مواد مخدر شد.

به گزارش بخش رسانه‌ای سفارت ایران در گرجستان، در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس با دادستان کل گرجستان، طرفین با اشاره به ضرورت همکاری در حوزه قضایی حقوقی به توسعه مناسبات دو کشور در سال‌های اخیر اشاره کرده و بر اهمیت همکاری‌های حقوقی تاکید کردند.
«سید جواد قوام شهیدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با قدردانی از نقش دادستانی کل گرجستان در روند انتقال زندانیان ایرانی به کشور خواستار استمرار انتقال و تسریع در امضای توافقنامه‌های سه گانه حقوقی (معاضدت قضایی، استرداد مجرمین و انتقال محکومین) میان دو کشور و همچنین امضای یادداشت تفاهم همکاری برای مبارزه با مواد مخدر شد.
قوام شهیدی در این دیدار همچنین به مشکلات حقوقی ایرانیان و برخی از پرونده‌های قضایی آنان اشاره کرد و خواستار مساعدت و حمایت دادستانی کل گرجستان برای جلوگیری از خسارات هنگفت آنان و حل و فصل عادلانه این پرونده‌ها شد.
«ایراکلی شوتادزه» دادستان کل گرجستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت همکاری دو کشور، آمادگی دادستانی کل کشور گرجستان را برای توسعه همکاری با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد. همچنین وی از پیشنهاد سفیر ایران مبنی بر سفر به تهران استقبال کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.