امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 16579
  پرینتخانه » پویانمایی, فرهنگی تاریخ انتشار : ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ |

معرفی هیأت انتخاب بخش پویانمایی مسابقه کانون پرورش فکری کودکان

هیأت انتخاب بخش پویانمایی پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند. کریم سربخش فیلمنامه‌نویس، فیلمساز و مشاور فیلمنامه و ناظر کیفی در تولیدات عروسکی و انیمیشن تلویزیونی، حمیدرضا حافظی مدرس دانشگاه، نویسنده و کارگردان فیلم‌های داستانی کوتاه، بلند، سریالی زنده و انیمیشن و علی نوری‌اسکوئی تهیه کننده و کارگردان سینما، مدیر […]

معرفی هیأت انتخاب بخش پویانمایی مسابقه کانون پرورش فکری کودکان

هیأت انتخاب بخش پویانمایی پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

کریم سربخش فیلمنامه‌نویس، فیلمساز و مشاور فیلمنامه و ناظر کیفی در تولیدات عروسکی و انیمیشن تلویزیونی، حمیدرضا حافظی مدرس دانشگاه، نویسنده و کارگردان فیلم‌های داستانی کوتاه، بلند، سریالی زنده و انیمیشن و علی نوری‌اسکوئی تهیه کننده و کارگردان سینما، مدیر گروه آموزشی سینما و فیلمنامه‌نویسی حوزه هنری، هیأت انتخاب بخش پویانمایی پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

هیأت انتخاب، ۱۹۴ فیلمنامه پویانماییِ پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان را بررسی و ارزیابی کردند.

پنجمین مسابقه‌ فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان در ۲ مرحله صورت می‌گیرد، ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی می‌شود.

در مرحله دوم نیز صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت دارند تا نسخه اصلی پویانمایی خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.