امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 16582
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳ |

پایان فیلمبرداری «عَصب کُشی»

فیلمبرداری فیلم کوتاه «عَصب کُشی» به کارگردانی سیاوش معمارزاده به پایان رسید. فیلمبرداری فیلم کوتاه عَصب کُشی به نویسندگی و کارگردانی سیاوش معمارزاده به پایان رسید. محمدرضا دوستی و سیاوش معمارزاده تهیه کنندگی اثر را بر عهده داشته و محمدرضا دوستی علاوه بر آن سرمایه گذار این پروژه کوتاه بوده است. عَصب کُشی نخستین تجربه سیاوش معمارزاده در مقام کارگردانی سینما بوده […]

پایان فیلمبرداری «عَصب کُشی»

فیلمبرداری فیلم کوتاه «عَصب کُشی» به کارگردانی سیاوش معمارزاده به پایان رسید.

فیلمبرداری فیلم کوتاه عَصب کُشی به نویسندگی و کارگردانی سیاوش معمارزاده به پایان رسید. محمدرضا دوستی و سیاوش معمارزاده تهیه کنندگی اثر را بر عهده داشته و محمدرضا دوستی علاوه بر آن سرمایه گذار این پروژه کوتاه بوده است.

عَصب کُشی نخستین تجربه سیاوش معمارزاده در مقام کارگردانی سینما بوده است، وی پیش از این به عنوان بازیگر در آثار متفاوتی به ایفای نقش پرداخته که از جمله مهمترین آنها می‌توان به بازی در نقش اصلی فیلم سینمایی مشت آخر به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده اشاره کرد.

عَصب کُشی اثری مینیمال از لحاظ ساخت و محتوا بوده که سعی دارد التهاب جاری و چالش های عجیب در یک خانواده را به نمایش بگذارد.

سحر عبدلی، الهه حسینی، پارسا عابدینی، یوسف جوان آراسته، مستانه خسروی، امیرحسین فردی ترکمانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.