امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9028
  پرینتخانه » بین الملل, سینمایی, هنر وتجربه تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ |

دنباله «قطار بوسان» و فروشی سیزده میلیونی در کره جنوبی

به گزارش پایگاه خبری خط سوم هنر به نقل از هنروتجربه: گیشه سینماها در سراسر جهان وضعیت خوبی ندارد ولی یک فیلم هست که از هفته گذشته، مقداری امید را به سینماهای کره جنوبی برگردانده است: شبه‌جزیره. «شبه‌جزیره» / Peninsula دنباله فیلم محبوب و موفق «قطار بوسان» / Train to Busan، تریلری پساآخرالزمانی است که […]

دنباله «قطار بوسان» و فروشی سیزده میلیونی در کره جنوبی

به گزارش پایگاه خبری خط سوم هنر به نقل از هنروتجربه: گیشه سینماها در سراسر جهان وضعیت خوبی ندارد ولی یک فیلم هست که از هفته گذشته، مقداری امید را به سینماهای کره جنوبی برگردانده است: شبه‌جزیره.

«شبه‌جزیره» / Peninsula دنباله فیلم محبوب و موفق «قطار بوسان» / Train to Busan، تریلری پساآخرالزمانی است که تا این‌جا طبق آمار «ددلاین» به فروشی سیزده میلیون دلاری در کره جنوبی و پنج میلیونی در تایوان دست پیدا کرده است. فروش فیلم در سینماهای آیمکس هم قابل توجه بوده و برای اولین بار پس از اواسط ماه مارس و تعطیلی بعدی سینماها، فروشی یک میلیون دلاری را رقم زده است.

«قطار بوسان» به فروشی ۹۲ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت و سپس در نتفلیکس عرضه شد. این فیلم اکشن ترسناک درباره قطاری است که در سرزمینی پیش می‌رود که همه زامبی می‌شوند و آخرالزمان رقم می‌خورد. داستان «شبه‌جزیره» چهار سال پس از ماجراهای فیلم اول روی می‌دهد و درباره سربازی است که به کشورش برمی‌گردد تا شی ارزشمندی را به دست بیاورد ولی با مردمان آلوده و غیرآلوده به یک اندازه به دردسر می‌افتد!

«قطار بوسان» اولین نمایش جهانی‌اش را در جشنواره کن تجربه کرد، اتفاقی که تکرارش برای «شبه‌جزیره» به بهانه شیوع کرونا ممکن نبود. هر دو فیلم را سنگ‌هو یان کارگردانی کرده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.