امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 17457
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها, برگزیده امروز تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶ |

۲۲ مدرسه شهرستان دنا به امکانات ورزشی و بهداشتی تجهیز شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲ مدرسه ابتدایی شهرستان زلزله ‌زده دنا امروز دوشنبه در آیینی به امکانات ورزشی و بهداشتی تجهیز شد.  سیده فریبا حسینی روز دوشنبه اظهار داشت: جمعی از مسؤولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به همراه برخی معلمان و دانش آموزان شهرستان دنا در […]

۲۲ مدرسه شهرستان دنا به امکانات ورزشی و بهداشتی تجهیز شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲ مدرسه ابتدایی شهرستان زلزله ‌زده دنا امروز دوشنبه در آیینی به امکانات ورزشی و بهداشتی تجهیز شد. 

سیده فریبا حسینی روز دوشنبه اظهار داشت: جمعی از مسؤولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به همراه برخی معلمان و دانش آموزان شهرستان دنا در این آیین حضور داشتند. 

وی افزود: ۱۶ مدرسه شهرستان دنا به اتاق بهداشت، سرویس‌ های آبخوری و امکانات بهداشتی و چهار مدرسه آن نیز به کلاس درس تربیت بدنی مجهز شد. 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علاوه بر این نیز ۲ مدرسه پویا امروز و در همین آیین در شهرستان دنا راه اندازی شد. 

حسینی عنوان کرد: هدف از این اقدام کیفیت بخشی هر چه بیشتر به وضعیت ورزشی و بهداشتی مدارس ابتدایی شهرستان دنا بوده است. 

وی ابراز داشت: اعتبار هزینه شده برای تجهیز این ۲۲ مدرسه شهرستان شهرستان دنا به امکانات ورزشی و بهداشتی ۲۵ میلیارد ریال است. 

حسینی گفت: مدارس پویا در شهرهای پاتاوه و میمند و کلاس‌ های درس تربیت بدنی نیز در شهر سی سخت و روستاهای چناربرم ،تمنک و توت نده شهرستان دنا راه اندازی شد. 

وی اظهار داشت: تاکنون ۶۲ مدرسه پویا و ۱۵ کلاس درس تربیت بدنی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است. 

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. 

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است. 

تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند.  

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.