امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 14763
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲:۲۳ |

موضع بایدن در برابر ایران تغییر نکرده است

سخنگوی کاخ سفید:همه‌چیز در رابطه با برجام در نهایت به ایران بستگی دارد اما دولت بایدن پیش از نهایی ساختن هر تصمیمی به مشاوره با ۵+۱ خواهد پرداخت. شبکه خبری سی‌بی‌اس دیروز ویدیویی کوتاه از مصاحبه با رئیس جمهوری آمریکا منتشر کرده که در آن بایدن در پاسخ به سؤال مجری مبنی بر اینکه آیا […]

موضع بایدن در برابر ایران تغییر نکرده است

سخنگوی کاخ سفید:
همه‌چیز در رابطه با برجام در نهایت به ایران بستگی دارد اما دولت بایدن پیش از نهایی ساختن هر تصمیمی به مشاوره با ۵+۱ خواهد پرداخت.

شبکه خبری سی‌بی‌اس دیروز ویدیویی کوتاه از مصاحبه با رئیس جمهوری آمریکا منتشر کرده که در آن بایدن در پاسخ به سؤال مجری مبنی بر اینکه آیا ایالات متحده اول تحریم‌ها را برخواهد داشت تا ایران به پای میز مذاکره بازگردد؟ گفت: نه.

بایدن در ادامه در پاسخ به سؤال مجری که پرسید آیا آنها ابتدا باید به غنی‌سازی اورانیوم پایان دهند، سر خود را به نشانه تأیید تکان داد.

اما خبرگزاری رویترز ساعاتی بعد به نقل از یک مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود با تصحیح موضع بایدن نوشت: ایران باید به «غنی‌سازی فراتر از محدودیت‌های برجام» پایان دهد؛ چیزی در موضع آمریکا تغییر نکرده است. آمریکا می‌خواهد که ایران به پایبندی به تعهدات برجامی خود بازگردد و اگر این کار را انجام دهد، آمریکا نیز همین کار را انجام خواهد داد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.