امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 14760
  پرینتخانه » جشنواره فجر, در حاشیه, ویژه تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲:۲۰ |

حاشیه های ناتمام فجر!

همان گونه که در روزهای گذشته در باره حاشیه های فراوانی که در پیرامون فحر۳۹ به وجود آمد نوشتیم، باز هم در روزهای پایانی، سایه این حواشی همچون بختک بر سر برگزارکنندگان قرار گرفته است.از حاشیه‌های انتخاب‌های هیات داوری و کنار گذاشتن یک بازیگر زن، تا مراجعه یک کارگردان به محل حضور داوران و دست […]

حاشیه های ناتمام فجر!

همان گونه که در روزهای گذشته در باره حاشیه های فراوانی که در پیرامون فحر۳۹ به وجود آمد نوشتیم، باز هم در روزهای پایانی، سایه این حواشی همچون بختک بر سر برگزارکنندگان قرار گرفته است.
از حاشیه‌های انتخاب‌های هیات داوری و کنار گذاشتن یک بازیگر زن، تا مراجعه یک کارگردان به محل حضور داوران و دست آخر مشابهت‌های انکارناپذیر یک فیلم پرکاندیدا با ساخته‌ای مربوط به ۵۶ سال پیش!
این ها در کنار انفعال دبیر جشنواره و پنهان‌کاری‌ها و انکارهای بعضا مضحک روابط عمومی جشنواره۳۹، اعتبار این رویداد سینمایی را در حد و اندازه‌‌های یک «دورهمی» ده روزه پایین آورده است.
دامنه این حاشیه‌ها و این انتقادات آنقدر زیاد است که حتی لشکر گوش به فرمان صفحات تلگرامی و منتقدان «قلم به نرخ» هم در پشتیبانی و لاپوشانی این حاشیه‌ها، ناموفق و درمانده شده‌اند!
برخی از صفحات بی‌هویت که با چشم فرو بستن به مشکلات و نارسایی، اندک اعتبار و آبروی رسانه‌ای خود را نیز به «ثمن بخس» حراج کرده‌اند در کنار برخی منتقد جوان و سالخورده، با عبور از کنار «حاشیه»‌هایی (که حالا دیگر «متن» شده)، قصد دارند در روزهای آخر جشنواره، موضوع را با سلام و صلوات برگزار و این دوره۳۹ را سالم به سر منزل مقصود برسانند!

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.