امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 15098
  پرینتخانه » در حاشیه, سینمایی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ |

ماجرای واکسن زدن و ماسک شهاب حسینی

شهاب حسینی درباره‌ی ماجرای ماسک و واکسن زدنش در آمریکا می‌گوید:از ماشین که پیاده شدم دیدم ماسک ندارم. تنها ماسک داخل ماشین این ماسک بود که قبل تر ها، دوستم به من هدیه داده بود. بین زدن و نزدن آن تردید نکردم. هیچ نیت قبلی و برنامه ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود و نداشتم. […]

ماجرای واکسن زدن و ماسک شهاب حسینی

شهاب حسینی درباره‌ی ماجرای ماسک و واکسن زدنش در آمریکا می‌گوید:
از ماشین که پیاده شدم دیدم ماسک ندارم. تنها ماسک داخل ماشین این ماسک بود که قبل تر ها، دوستم به من هدیه داده بود. بین زدن و نزدن آن تردید نکردم.

هیچ نیت قبلی و برنامه ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود و نداشتم. به اصرار یکی از دوستان  که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی ام می کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا  شانس خود را امتحان کنیم. در آمریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت، همیشه چیزی حدود بیست درصد واکسن  اضافه در نظر گرفته می شود تا در صورت شکستگی یا اتفاقات غیرمترقبه، مشکلی برای جامعه هدف بوجود نیاید. پس از اتمام کار، مازاد را  بین مردم عادی توزیع و تزریق می کنند. کل ماجرا همین بود.اتفافی که برای هر کسی می تواند بیفتد.

آرزوی قلبیم این است که شرایط واکسیناسیون با بهترین واکسن موجود برای هموطنانم در ایران به‌وجود بیاید و مردم بیش از این دچار خسارت و مصیبت نشوند. مخصوصا حالا که وعده داده شده در چند ماه آینده شرایط واکسیناسیون عمومی در کشور به‌وجود بیاید و امیدوارم که این وعده تحقق یابد.

این روزها مشغول ساخت فیلم «Final Act» با بازیگری  سه بازیگر ایرانی انگلیس زبان و سه بازیگر آمریکایی و دو کودک ایرانی و آمریکایی هستم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.