امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 15095
  پرینتخانه » بین الملل, سینمایی تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ |

«شارلیز ترون» بازیگر فیلم «مدرسه خوب و بد» شد

شارلیز ترون و کری واشینگتن به زودی در فیلم فانتزی و جدید «مدرسه خوب و بد» (The School for Good and Evil) همبازی خواهند شد. داستان این فیلم درباره دو دوست صمیمی با نام‌های سوفی و آگاتا می‌باشد که توسط مکانی جادویی به نام مدرسه خوب و بد ربوده می‌شوند. در این مدرسه دانش آموزان […]

«شارلیز ترون» بازیگر فیلم «مدرسه خوب و بد» شد

شارلیز ترون و کری واشینگتن به زودی در فیلم فانتزی و جدید «مدرسه خوب و بد» (The School for Good and Evil) همبازی خواهند شد.

داستان این فیلم درباره دو دوست صمیمی با نام‌های سوفی و آگاتا می‌باشد که توسط مکانی جادویی به نام مدرسه خوب و بد ربوده می‌شوند. در این مدرسه دانش آموزان یاد می‌گیرند که چگونه تبدیل به قهرمان‌هایی چون سفید برفی و سیندرلا شوند و یا اینکه تبدیل به انسان‌هایی شرور شوند و برای شکست قهرمانها تلاش کنند.

سوفی همیشه دوست داشته است به مانند داستان‌های پریان، انسان خوبی باشد و آگاتا علاقه‌ای به داستان‌های پریان ندارد. از این رو سوفی می‌داند که به مدرسه خوب‌ها خواهد رفت و آگاتا به مدرسه بدها راه پیدا خواهد کرد. اما در زمان مشخص شدن مدرسه‌ها، همه چیز برعکس می‌شود و جای این دو عوض می‌شود. اتفاقی که دوستی این دو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

«ترون» قرار است در نقش «لیدی لسو» (Lady Lesso)، مدیر مدرسه بدها بازی کند و «واشینگتن» نیز در نقش «پروفسور دوفی» (Professor Dovey)، مدیر مدرسه خوب‌ها بازی خواهد کرد. پیش از این نیز مشخص شده بود که «سوفیا ان کروسو» در نقش «سوفی» و سوفیا وایلی در نقش «آگاتا» در این فیلم حضور خواهند داشت.

این فیلم را «پال فیگ» برای نتفلیکس خواهد ساخت. فیگ سابقه ساخت فیلم‌هایی چون «ساقدوش‌ها» (Bridesmaids) و «شکارچیان روح» (Ghostbusters) را در کارنامه دارد.

واشینگتن و ترون سال گذشته هر دو در فیلم‌های نتفلیکس بازی کرده‌اند و رابطه خوبی با این کمپانی دارند. واشینگتن در کمدی «The Prom» بازی کرده بود و ترون نیز در اکشن «The Old Guard» برای این کمپانی نقش آفرینی کرده بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.