امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 14284
  پرینتخانه » برگزیده امروز, در حاشیه, سینمایی, ویژه تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ |

ظریف: اطلاعات سپاه جایی است که سریال «گاندو» را علیه من ساخته ، از این صریح تر که نداریم!

خط سوم هنر: ظریف ضمن رد قطعی نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، وعده داد بعد از پایان دوره وزارت، “واقعیت ها” را خواهد گرفت، وی در این مصاحبه درباره سریال «گاندو» که ‌تهیه‌کنندگی سازنده‌ی برنامه‌ی «هفت» سازمان هم است، با گلایه صحبت کرد. محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه در مصاحبه‌ای با همدلی گفته: «مسئولیت دیگر […]

ظریف: اطلاعات سپاه جایی است که سریال «گاندو» را علیه من ساخته ، از این صریح تر که نداریم!

خط سوم هنر: ظریف ضمن رد قطعی نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، وعده داد بعد از پایان دوره وزارت، “واقعیت ها” را خواهد گرفت، وی در این مصاحبه درباره سریال «گاندو» که ‌تهیه‌کنندگی سازنده‌ی برنامه‌ی «هفت» سازمان هم است، با گلایه صحبت کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه در مصاحبه‌ای با همدلی گفته: «مسئولیت دیگر یک وزیر امور خارجه، دفاع از کل کشور است. یعنی من در این مقام، نمی‌توانم بگویم که مثلا با فلان کار قوه قضائیه مخالفم، یا با این کار اطلاعات سپاه مخالفم واز آن دفاع نمی‌کنم. اطلاعات سپاه جایی است که  سریال «گاندو» را علیه من ساخته. از این صریح‌تر که نداریم، با این حال من وظیفه دارم که در خارج از کشور از این نهاد داخلی، دفاع کنم. اصلا نمی‌توانم مسائل داخلی را مورد توجه قرار دهم و مثلا بگویم چون این‌ها گاندو را علیه من ساختند، در خارج از کشور بخواهم مقابله به مثل کنم. وظیفه من این است که در خارج از کشور، از همه سیاست‌هایی که به نام جمهوری اسلامی بیان می‌شود و یا اجرایی می‌شود، دفاع کنم. این در حالی است که در داخل و در محافل تصمیم‌گیری، وظیفه دارم که با صراحت در مورد همه جزئیات آن صحبت کنم.
باید بگویم که در هر دو زمینه تلاش کرده‌ ام، بدون اینکه در هر یکی از این دو موقعیت دروغ بگویم. یعنی من بایک زاویه‌ای در خارج دفاع می‌کنم که خودم اعتقاد دارم حرف راست می‌زنم و در داخل نیز از زاویه همه‌جانبه‌گری، انتقاد می‌کنم، برای این که وظیفه خودم را در قبال مردم و حاکمیت، انجام دهم.»
گفتنی است ، تهیه کننده گاندو همان سازنده برنامه سینمایی هفت است که به گفته ظریف علاوه بر رابطه با اطلاعات سپاه با سازمان صداوسیما هم همکاری دارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.