امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 14287
  پرینتخانه » فیلم کوتاه تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ |

خبرهایی از جشنواره فیلم کوتاه تهران

خط سوم هنر: اهالی رسانه می‌توانند فیلم‌های حاضر در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را در سالن شش پردیس سینمایی ایران مال تماشا کنند،جدول نمایش این آثار هم منتشر شد. نمایش فیلم های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به صورت حضوری و آنلاین از فردا(چهارشنبه ۱ بهمن) آغاز می‌شود. […]

خبرهایی از جشنواره فیلم کوتاه تهران

خط سوم هنر: اهالی رسانه می‌توانند فیلم‌های حاضر در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را در سالن شش پردیس سینمایی ایران مال تماشا کنند،جدول نمایش این آثار هم منتشر شد.

نمایش فیلم های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به صورت حضوری و آنلاین از فردا(چهارشنبه ۱ بهمن) آغاز می‌شود.

این رویداد در بخش حضوری میزبان مهمانان، فیلم‌سازان و اهالی رسانه در پردیس سینمایی ایران مال است. نمایش فیلم ها در کاخ حضوری جشنواره از ساعت ۱۰ تا ۱۸٫۳۰ یکم تا پنجم بهمن در ۹ سالن در جریان خواهد بود. مهمانان جشنواره در ایران مال هم‌چنین باید علاوه بر داشتن کارت حضور، از ۲۴ ساعت قبل تا قبل از شروع هر سانس، به رزرو بلیت و صندلی خود برای تماشای فیلم‌ها و سانس‎‌های مورد نظر خود در سایت ایران تیک به نشانی www.irantic.com اقدام کنند.

سالن شش پردیس سینمایی ایران مال در ایام برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش فیلم‌های حاضر در این رویداد برای اهالی رسانه اختصاص دارد. خبرنگاران، منتقدان و اصحاب رسانه که موفق به دریافت کارت برای حضور در جشنواره شده‌اند، می‌توانند با حضور در سالن شماره شش پردیس سینمایی ایران مال به تماشای آثار جشنواره بنشینند. این گروه از مخاطبان جشنواره هم‌چنین امکان رزرو بلیت و تماشای فیلم‌ها در سایر سالن‌ها را نیز در اختیار دارند.

به جهت محدودیت سانس‌ها انیمیشن‌های حاضر در جشنواره در سالن شش نمایش نخواهند داشت و اهالی رسانه می‌توانند فیلم‌های انیمیشن را در سالن‌های دیگر تماشا کنند.

سایت ایران تیک هم از ساعت ۱۵ امروز (سه شنبه ۳۰ دی) برای رزرو بلیت اکران‌های حضوری جشنواره فیلم کوتاه تهران به مخاطبان خدمات ارائه می‌دهد.مخاطبان این رویداد سینمایی برای حضور در پردیس سینمایی ایران مال و تماشای آثار جشنواره به صورت حضوری، باید علاوه بر داشتن کارت جشنواره، صندلی خود را در سایت ایران تیک به نشانی https://www.irantic.com/ رزرو کنند.

هر مخاطب با هر شماره تنها می‌تواند یک بلیت از هر سانس را تهیه کند. همچنین این فرآیند رزرو ویژه آن گروه از مخاطبان جشنواره است که برایشان کارت صادر و ثبت نام‌شان برای حضور در کاخ جشنواره توسط ستاد برگزار کننده تایید شده است.

این اقدام از سوی ستاد برگزار کننده سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به منظور پرهیز از تجمع و حفظ سلامت مخاطبان و برقراری نظم بیشتر در محل برگزاری حضوری جشنواره انجام می شود.

بزرگداشت امیر لطفیان
جشنواره فیلم کوتاه تهران به پاس سال‌ها تلاش و زحمت صادقانه از امیر لطفیان عکاس، کارگردان و مستندساز پیشکسوت قدردانی می‌کند.

امیر لطفیان متولد ۱۳۳۹ در همدان عکاس و فیلم‌ساز پیشکسوت سینمای ایران است. او موسس جشنواره پویانمایی تهران است و مدیریت اجرایی ۴ دوره از این رویداد را برعهده داشته است.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.