امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 8270
  پرینتخانه » پویانمایی, تلویزیون تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ |

«رنگین کمانی‌ها» با محیط‌ زیست دست دوستی دادند

برنامه «رنگین کمان» با محوریت احترام به طبیعت و آموزش حفظ محیط زیست به کودکان روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه‌های این هفته «رنگین کمان» در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۱ تا ۲۳ خرداد به مناسبت هفته محیط زیست با محوریت احترام به طبیعت و آموزش حفظ محیط زیست تولید می‌شود. موضوعات […]

«رنگین کمانی‌ها» با محیط‌ زیست دست دوستی دادند

برنامه «رنگین کمان» با محوریت احترام به طبیعت و آموزش حفظ محیط زیست به کودکان روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه‌های این هفته «رنگین کمان» در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۱ تا ۲۳ خرداد به مناسبت هفته محیط زیست با محوریت احترام به طبیعت و آموزش حفظ محیط زیست تولید می‌شود.

موضوعات و میان برنامه‌های محیط زیستی با محوریت آموزش به کودکان در قالب و فرم‌های تصویری ارایه می‌شود. همچنین در این برنامه با ایجاد پرسش و پاسخ پیامکی توسط مجری برنامه که همراه با اهدای جوایزی خواهد بود، سعی بر تعامل با کودکان و بینندگان خواهد داشت.

احترام به طبیعت، حفظ محیط زیست، افزایش آگاهی کودکان در حوزه موضوعات محیط زیستی به صورت عینی و عملی و… از اهداف این برنامه در این هفته خواهد بود.

برنامه «رنگین کمان» به تهیه کنندگی پیمان نوراسماعیلی یکی از برنامه های شبکه پنج سیما است که با حضور خاله قاصدک (مریم وطن پور)، دایی (داود منفرد) و عروسک چی تولید می‌شود و با فروکش کردن شیوع بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی، کودکان نیز در استودیوی برنامه حضور پیدا می‌کنند.

برنامه «رنگین کمان» روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۵:۱۵ بصورت زنده به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه پنج سیما پخش و تکرار آن سه روز اول هفته آینده (۲۴ تا ۲۶ خردادماه) خواهد بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.