امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 19032
  پرینتخانه » اجتماعی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ |

دیدار چهره به چهره محسنی‌اژه‌ای با چند زندانی امنیتی

رئیس قوه قضاییه در بازدید سرزده از زندان اوین از بخش‌های مختلف این زندان به ویژه هر سه بند امنیتی آن بازدید کرد و با برخی از متهمان بازداشت موقت به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای عصر جمعه (۱۵ مرداد) با حضور در زندان اوین به مدت چند ساعت از بندهای امنیتی […]

دیدار چهره به چهره محسنی‌اژه‌ای با چند زندانی امنیتی

رئیس قوه قضاییه در بازدید سرزده از زندان اوین از بخش‌های مختلف این زندان به ویژه هر سه بند امنیتی آن بازدید کرد و با برخی از متهمان بازداشت موقت به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای عصر جمعه (۱۵ مرداد) با حضور در زندان اوین به مدت چند ساعت از بندهای امنیتی و موقت این زندان بازدید کرد.

رئیس قوه قضائیه در مدت حضور خود در زندان اوین، عمدتاً با «متهمین بازداشت شده تحت قرار تأمین» به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد.

محسنی‌اژه‌ای به هنگام حضور در بندهای امنیتی زندان اوین، تعداد روزهای بازداشتی متهمان را از آنها جویا و در همین زمینه خواستار ارائه توضیحات لازم از سوی مقامات قضائی و ضابطین شد.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در گفتگوی چهره به چهره با متهمین از نوع اتهام، مدت بازداشت موقت و شرایط بهداشتی و غذایی زندان سوال کرد.

در جریان این بازدید تعدادی از متهمین تقاضا کردند به تنهایی با رئیس قوه قضائیه گفتگو کنند که قاضی‌القضات در خلوت با آنها به گفتگو نشست.

رئیس قوه قضائیه در ادامه در مورد یکی از پرونده‌های مهمی که اخیراً تشکیل شده و شش نفر بازداشتی دارد، با قاضی و کارشناسان پرونده که به فوریت به زندان دعوت شده بودند، به صورت تفصیلی به گفتگو پرداخت.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در پایان حضور در زندان به زندانبانان و نگهبانان توصیه کرد پیوسته خدا را ناظر و حاضر بر اعمال خود ببینند و مواظب باشند که حق کسی ضایع نگردد و به کسی ظلم نشود.

بازدید سرزده از اوین سومین بازدید رئیس قوه قضائیه از زندان در سی و پنجمین روز خدمت در کسوت قاضی‌القضاتی بود.

محسنی‌اژه‌ای طی یک ماه شروع به کار در کسوت رئیس دستگاه قضا بارها در جمع‌های مختلف مسؤلین قضائی کشور به موضوع قرار بازداشت موقت اشاره کرده است.

رئیس قوه قضائیه در همین خصوص در جمع اعضای شورای عالی قضائی و یا با حضور در دادگستری شهر قدس دستور داد: قرار بازداشت موقت تا آنجایی که ضرورت دارد صادر نشود و آن‌هایی هم که ضروری است با ملاحظه دقیق قانون باشد.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: در این‌گونه موارد بازداشت موقت هم پرونده‌ها باید زودتر و سریع‌تر رسیدگی شود تا زمان بازداشت کمتر شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.