امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 18300
  پرینتخانه » تلویزیون, در حاشیه, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ |

دیالوگ‌های کلاه قرمزی و پسرخاله روی دیوارها

دیالوگ‌های فیلم‌های کودک و نوجوان از جمله کلاه قرمزی و پسرخاله روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهری نقش بست. دیالوگ‌های خاص فیلم‌های مطرح کودک و نوجوان روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهری اصفهان نقش بست. احمد رضایی رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به میزبانی اصفهان برای جشنواره فیلم کودک و […]

دیالوگ‌های کلاه قرمزی و پسرخاله روی دیوارها

دیالوگ‌های فیلم‌های کودک و نوجوان از جمله کلاه قرمزی و پسرخاله روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهری نقش بست.

دیالوگ‌های خاص فیلم‌های مطرح کودک و نوجوان روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهری اصفهان نقش بست.

احمد رضایی رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به میزبانی اصفهان برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: این تابلوها مزین به دیالوگ فیلم‌هایی چون سفر جادوئی، کلاه قرمزی و پسرخاله، پشت پرده مه، پدرِ آن دیگری، خواهران غریب، جعبه موسیقی، تنهای تنهای تنها، بچه‌های آسمان، کیسه برنج و قصه‌های مجید از آثار جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در دوره‌های قبلی شده است و در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

وی افزود: آموختن انسانیت، وقت گذاشتن برای کودکان، پرهیز از خشونت، عذرخواهی کردن، تهمت نزدن، احترام به مادر، فراموش نکردن آرزوها و … از جمله مفاهیم اخلاق شهروندی بوده که در قالب دیالوگ‌های منتخب از این آثار آمده است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح‌ها در ۳۰۰ تابلو تبلیغات شهری تا ۳۰ تیر به نمایش درمی‌آید، عنوان کرد: با توجه به تصاویر شخصیت‌های اصلی ۱۴ فیلم، پوسترهایی آماده شده که عنوان فیلم و کارگردان نیز در پوستر درج شده و با دیدن این پوسترها و دیالوگ‌هایش، خاطره آن فیلم برای شهروندان زنده می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.