امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 12905
  پرینتخانه » تآتر, فرهنگی تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ |

حضور نمایش “labor” در فستیوال تیاتر بین المللی The Red Curtain آمریکا

نمایش “Labor” به نویسندگی و کارگردانی ماهانا نریمانی در ۲۸ و ۲۹ نوامبر (۸ و ۹ آذر) در جشنواره آنلاین  The Red Curtain International اجرا خواهد شد. پنجاه و یکمین دوره ی فستیوال The Red Curtain آمریکا با رویکرد ” در خانه بمانید، زنده بمانید” در پلتفورم Zoom  به صورت پخش آنلاین در سراسر دنیا […]

حضور نمایش “labor” در فستیوال تیاتر بین المللی The Red Curtain آمریکا

نمایش “Labor” به نویسندگی و کارگردانی ماهانا نریمانی در ۲۸ و ۲۹ نوامبر (۸ و ۹ آذر) در جشنواره آنلاین  The Red Curtain International اجرا خواهد شد.

پنجاه و یکمین دوره ی فستیوال The Red Curtain آمریکا با رویکرد ” در خانه بمانید، زنده بمانید” در پلتفورم Zoom  به صورت پخش آنلاین در سراسر دنیا برگزار خواهند شد و نمایش “Labor”در میان فینالیست‌های این فستیوال اجرا خواهد شد.

۹ نمایش حاضر در این فستیوال از کشورهای ایران، آمریکا، فنلاند، ایرلند، برزیل، سنگاپور، ولز و هند خواهد بود که توسط ۱۲ داور از سراسر دنیا انتخاب شده اند.

مونا ارباسی، مبینا روزبهانی، سپیده مظاهری تهرانی، کیمیا نهرین و ماهانا نریمانی بازیگران این نمایش هستند. همچنین مهدی مشهدی کاظمی؛ دستیار کارگردان، آرزو نصوحی؛ مترجم و تلما ابراهیمی؛ طراح پوستر این گروه هستند.
نمایش داستان چهار زن باردار را روایت میکند که یک سال پس از انتشار ویروس فیلوویرید به انستیتویی دولتی وارد می‌شوند تا صلاحیت آن ها برای مادرشدن و دریافت واکسن سنجیده شود.
اجرای نمایش “Labor” در این فستیوال به زبان فارسی و با زیرنویس انگلیسی خواهد بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.