امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 20255
  پرینتخانه » تآتر تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ |

تئاتر «باباآدم» با تاریخ کشور و ضمیر مردم ارتباط دیرینه دارد

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: تئاتر «بابا آدم» می‌تواند به عنوان جریانی در تاریخ با اوضاع و احوالی که سال‌های طولانی در ضمیر مردم بود، ارتباط و آشنایی دیرینه‌ای داشته باشد. محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی از نمایش بابا […]

تئاتر «باباآدم» با تاریخ کشور و ضمیر مردم ارتباط دیرینه دارد

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: تئاتر «بابا آدم» می‌تواند به عنوان جریانی در تاریخ با اوضاع و احوالی که سال‌های طولانی در ضمیر مردم بود، ارتباط و آشنایی دیرینه‌ای داشته باشد.

محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی از نمایش بابا آدم به کارگردانی لیلی عاج در تالار چهارسو تئاتر شهر دیدن کردند. در این دیدار، ابراهیم گله دارزاده، رییس مجموعه تئاتر شهر و وحید فخرموسوی، رییس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی همچنین مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان اجرای این اثر نمایشی با حضور در پشت صحنه اثر، ضمن دیدار و گفت و گو با کارگردان و بازیگران تئاتر بابا آدم، گفت: شاهد نمایشی بودم که بر اساس مستندات و منابعی که در دسترس نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی قرار گرفته بود، تهیه شده است و با تخیل هنرمندانه کارگردان در هم آمیخت و توانست اثری زیبا و دیدنی به مخاطب ارایه کند.

تئاتر «باباآدم» با تاریخ کشور و ضمیر مردم ارتباط دیرینه دارد

شالویی افزود: بخش های مهمی از این کار می تواند به عنوان جریانی در تاریخ ما با اوضاع و احوالی که سال های طولانی در ضمیر مردم بود، ارتباط و آشنایی دیرینه ای داشته باشد. در این چارچوب، بازی خوب و هنرمندانه ای در کنار نویسندگی و کارگردانی اثر ارایه شده بود که مجموع این مولفه ها توانست اثر ارزشمندی را پیش روی تماشاگران قرار دهد.

نمایش بابا آدم به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج، تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی و بازی (به ترتیب ورود صحنه) جواد پورزند، الهام شعبانی، حمید محمدی، سید جواد حسینی، شهروز آقایی پور، مهتاب محسنی، سیامک زین الدینی، رضا جوشنی، رامین قربانی هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت زمان ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان در تالار چهارسو تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر است.

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.