امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 10271
  پرینتخانه » آخرین اخبار, بین الملل, سینمایی تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ |

یازدهمین حضور بین المللی فیلم «مسخره باز» در کرواسی

به گزارش خط سوم هنر،  به نقل از روابط عمومی فیلم، «مسخره باز» به کارگردانی همایون غنی زاده در یازدهمین حضور بین المللی خود در جشنواره «اسپلیت» قدیمی ترین جشنواره فیلم کشور کرواسی به رقابت خواهد پرداخت. این رویداد ۲۰ تا ۲۷ شهریور (۱۰ تا ۱۷ سپتامبر) برگزار خواهد شد. این فیلم اولین نمایش خارج از […]

یازدهمین حضور بین المللی فیلم «مسخره باز» در کرواسی

به گزارش خط سوم هنر،  به نقل از روابط عمومی فیلم، «مسخره باز» به کارگردانی همایون غنی زاده در یازدهمین حضور بین المللی خود در جشنواره «اسپلیت» قدیمی ترین جشنواره فیلم کشور کرواسی به رقابت خواهد پرداخت. این رویداد ۲۰ تا ۲۷ شهریور (۱۰ تا ۱۷ سپتامبر) برگزار خواهد شد.

این فیلم اولین نمایش خارج از ایران خود را سال گذشته در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم «ورشو» آغاز کرد و موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران شد.

فیلم «مسخره‌باز» چهار نمایش در بخش مسابقه جشنواره فیلم «فریبورگ» در فصل بهار را از دست داده بود و همینطور به علت گسترش ویروس کرونا و تعطیلی فستیوال‌ها علی رغم دعوت موفق به حضور در چندین جشنواره بین المللی دیگر نشد.

فیلم به تهیه‌کنندگی علی مصفا و سرمایه‌گذاری مهدی کرمی ساخته شده و عرضه و پخش بین المللی فیلم به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.