امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 13007
  پرینتخانه » سینمایی, هنر وتجربه تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ |

«گاو آمریکایی» و کسب دو جایزه بین‌المللی

هنروتجربه: فیلم کوتاه «گاو آمریکایی» به کارگردانی آسمان طوسی برنده دو جایزه از جشنواره‌های خارجی شد. به گزارش سایت هنروتجربه به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «گاو آمریکایی» به نویسندگی و کارگردانی آسمان طوسی برنده دو جایزه از پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی Arica Nativa شیلی و یازدهمین دوره جشنواره Lions ترکیه شد. این فیلم […]

«گاو آمریکایی» و کسب دو جایزه بین‌المللی

هنروتجربه: فیلم کوتاه «گاو آمریکایی» به کارگردانی آسمان طوسی برنده دو جایزه از جشنواره‌های خارجی شد.

به گزارش سایت هنروتجربه به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «گاو آمریکایی» به نویسندگی و کارگردانی آسمان طوسی برنده دو جایزه از پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی Arica Nativa شیلی و یازدهمین دوره جشنواره Lions ترکیه شد.

این فیلم کوتاه در پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی Arica Nativa شیلی که از تاریخ ۶ تا ۱۵ نوامبر (۱۶ تا ۲۵ آبان) برگزار شد، موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران از این جشنواره شد. پانزدهمین دوره جشنواره Arica Nativ شیلی همه ساله در شهر آریکا واقع در شمال شیلی برگزار می‌شود و فیلم‌های بومی و روستایی از جایگاه ویژه‌ای در این جشنواره برخوردار هستند.

هم‌چنین «گاو آمریکایی» در یازدهمین دوره جشنواره Lions ترکیه که ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) در شهر استانبول برگزار شد، توانست جایزه بهترین فیلم جشنواره را از آن خود کند. هدف این جشنواره کشف استعدادهای جوان در سطح بین‌المللی در عرصه فیلم‌سازی است و این رویداد کمک می‌کند تا استعدادهای درخشان در صنعت سینما توسعه یابند.

این جشنواره پیش از این قرار بود در ماه می ۲۰۲۰ برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین و فیزیکی و در یک بستر محدود در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۰ آثار منتخب خود را به نمایش درآورد. این جشنواره در ۵ بخش بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، جایزه ویژه هیات داوران، دیپلم افتخار و جایزه ویژه جشنواره به آثار منتخب جایزه داد که در بخش بهترین فیلم از رتبه ۱ تا ۳ «گاو آمریکایی» ساخته آسمان طوسی رتبه اول را کسب کرد.

این فیلم کوتاه هم‌اکنون در بسته «بازگشت کوتاه» سینماهای هنروتجربه روی پرده است. پروفیلم فست مسئولیت پخش بین‌المللی این اثر را برعهده دارد.

در خلاصه این فیلم آمده است: «پسربچه ای به اسم صاحب، مالک تنها گاومیش نر از نژاد آمریکایی در روستاست…»

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.