امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 18354
  پرینتخانه » بین الملل, سینمایی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ |

کن ۲۰۲۱: تصاویر فرش قرمز افتتاحیه فیلم French Dispatch «وس اندرسون» با حضور «تیموتی شلمی» و دیگر ستارگان

«تیموتی شلمی»، «تیلدا سویینتون»، «بیل ماری» و «اوون ویلسون» بازیگران «فرنچ دیسپچ» (The French Dispatch) و «وس اندرسون» کارگردان فیلم در مراسم فرش قرمز افتتاحیه جشنواره کن حاضر شدند. «آدرین برودی، «لینا کودری»، «استیون پارک»، «متیو آمالریک» و «بنیسیو دل تورو» به همراه «الکساندر دسپلا» آهنگساز فیلم نیز در این مراسم روی فرش قرمز مقابل […]

کن ۲۰۲۱: تصاویر فرش قرمز افتتاحیه فیلم French Dispatch «وس اندرسون» با حضور «تیموتی شلمی» و دیگر ستارگان

«تیموتی شلمی»، «تیلدا سویینتون»، «بیل ماری» و «اوون ویلسون» بازیگران «فرنچ دیسپچ» (The French Dispatch) و «وس اندرسون» کارگردان فیلم در مراسم فرش قرمز افتتاحیه جشنواره کن حاضر شدند.

«آدرین برودی، «لینا کودری»، «استیون پارک»، «متیو آمالریک» و «بنیسیو دل تورو» به همراه «الکساندر دسپلا» آهنگساز فیلم نیز در این مراسم روی فرش قرمز مقابل دوربین عکاسان کن رفتند. «جورجیانا چپمن» دوست دختر برودی، «آنر بیرن» دختر سویینتون، «کت گراهام»، «دیلن پن»، «آیریس لا» و اعضای هیأت داوران از جمله «مگی جیلنهال»، «ملنی لوران» و «اسپایک لی» رئیس هیأت داوران جشنواره امسال در این مراسم حاضر بودند.

«گزارش فرانسوی» یا «فرنچ دیسپچ» نامه‌ای عاشقانه به ژورنالیسم توصیف شده و داستانی در یک شهر فرانسوی در قرن بیستم روایت می‌کند. اندرسون در خصوص همکاری با شلمی برای اولین بار می‌گوید: «فوراً به نظر رسید که اولین باری نیست که با گروه ما همکاری می‌کند. به نحوی عضوی از خانواده بود. جوان‌ترین عضوش.» این فیلمساز اضافه می‌کند: «لحظات محبوبم با تیمی در صحنه‌هایی بود که می‌دیدم مکث می‌کند و حمله جدیدی آغاز می‌کند. از زاویه‌ای جدید، کاری که او بسیار روشن و مصمم انجام می‌دهد. چیزی که در مورد او دوست دارم این است که شما را با چیزی جدید غافلگیر می‌کند، کاملاً غیرمنتظره و بی‌نقص.»

«فرنچ دیسپچ» اولین فیلم لایو-اکشن اندرسون پس از «هتل بزرگ بوداپست» (The Grand Budapest Hotel) و دهمین فیلم بلند او خواهد بود. دیگر بازیگران این فیلم «فرانسیس مک‌دومند»، «باب بالابان»، «جف گلدبلوم»، «الیزابت ماس»، «لئا سیدو»،  «جفری رایت»، «تونی ریولوری» و بسیاری دیگر خواهند بود.

این هفته گزارش شده بود که اندرسون برای فیلم «فرنچ دیسپچ» کنفرانس مطبوعاتی برگزار نخواهد کرد. تازه‌ترین اثر اندرسون قرار است ۲۲ اکتبر توسط سرچ‌لایت در آمریکا اکران شود.

برچسب ها
, , ,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.