امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 16804
  پرینتخانه » بین الملل, سینمایی تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ |

کلویی ژائو برای «اترنال ها» را برای دیزنی میسازد

کلویی ژائو امسال برای جدیدترین اثرش «سرزمین خانه‌به‌دوشان»/ Nomadland چهار نامزدی اسکار را در رشته‌های بهترین فیلم،‌ کارگردانی، فیلم‌نامه و تدوین کسب کرد و در نهایت دو تندیس طلایی اول را به خانه برد. جالب این‌که ژائو که پیش از این هم برای تدوین فیلم دیگری از خودش با عنوان «ترانه‌هایی که برادرم به من […]

کلویی ژائو برای «اترنال ها» را برای دیزنی میسازد

کلویی ژائو امسال برای جدیدترین اثرش «سرزمین خانه‌به‌دوشان»/ Nomadland چهار نامزدی اسکار را در رشته‌های بهترین فیلم،‌ کارگردانی، فیلم‌نامه و تدوین کسب کرد و در نهایت دو تندیس طلایی اول را به خانه برد.

جالب این‌که ژائو که پیش از این هم برای تدوین فیلم دیگری از خودش با عنوان «ترانه‌هایی که برادرم به من آموخت»/ Songs My Brother Taught Me تحسین شده بود – برای تدوین اولین فیلم استودیویی بزرگش با نام «اترنال‌ها»/ Eternals از دیلن تیچِنِر و کریگ وود دعوت به همکاری کرده است که اولی با تدوین فیلم‌هایی از رابرت آلتمن و پل تامس اندرسن، مثل «خون به‌پا می‌شود»/ There Will Be Blood و «رشته خیال»/ Phantom Thread، شناخته می‌شود.

کلویی ژائو در گفت‌وگوی تازه‌ای وقتی با این سؤال مواجه می‌شود که آیا خودش «اترنال‌ها» را علاوه بر مشارکت در نگارش فیلم‌نامه و کارگردانی، تدوین هم خواهد کرد، چنین پاسخ داده است: «نه؛ اما با دو تدوین گر فوق‌العاده کار می‌کنم که خیلی چیزها به من یاد داده‌اند. خیلی صبوری کردند چون می‌دانند که این اولین باری است که به این شکل با تدوین گران کار می‌کنم. آن‌ها واقعاً کمک کردند که زبانی برای برقرار ارتباط با آن‌ها پیدا کنم».

دیزنی از پنجم نوامبر (چهاردهم آبان) «ایترنل‌ها» را اکران خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.