امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 14834
  پرینتخانه » اجتماعی, بین الملل تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱:۱۸ |

کرونای انگلیسی میتواند به گونه غالب در جهان تبدیل شود

رئیس برنامه‌ی نظارت ژنتیکی انگلیس پیش‌بینی کرده که ویروس جهش‌یافته‌ی کرونا که برای اولین بار در در جنوب شرق این کشور یافت شد، می‌تواند به گونه‌ی غالب این ویروس در جهان تبدیل شود. پروفسور شارون پیکاک می‌گوید: این گونه‌ی جدید ویروس، هم‌اکنون انگلیس را در بر گرفته و به احتمال زیاد جهان را هم در […]

کرونای انگلیسی میتواند به گونه غالب در جهان تبدیل شود

رئیس برنامه‌ی نظارت ژنتیکی انگلیس پیش‌بینی کرده که ویروس جهش‌یافته‌ی کرونا که برای اولین بار در در جنوب شرق این کشور یافت شد، می‌تواند به گونه‌ی غالب این ویروس در جهان تبدیل شود.

پروفسور شارون پیکاک می‌گوید: این گونه‌ی جدید ویروس، هم‌اکنون انگلیس را در بر گرفته و به احتمال زیاد جهان را هم در بر خواهد گرفت.

سویه‌ی انگلیسی کروناویروس تا کنون در بیش از ۵۰ کشور دیده شده است. این ویروس جهش‌یافته اولین‌بار در سپتامبر ۲۰۲۰ در جنوب شرقی انگلیس شناسایی شد و شیوع سریع آن در ماه‌های بعدی باعث شد این کشور محدودیت‌های تازه‌ای را اعمال کند.

دانشمندان معتقدند واکسن‌های فعلی که برای مقابله با نمونه‌های قبلی ویروس طراحی شده‌اند، هنوز هم می‌توانند علیه سویه‌های جدید ویروس کرونا عمل کنند؛ گرچه ممکن است عملکردشان کاملاً مانند تأثیرشان در غلبه بر ویروس‌های اولیه نباشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.