امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 6378
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶ |

پیشنهاد ضد کرونایی علیرضا داوودنژاد در انفعال سازمان سینمایی

در حالی که اکران فیلم های سینمایی از چهارم اسفند سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در کشور متوقف شده و همچنان نیز مشخص نیست که سالن ها از چه زمانی بازگشایی خواهند شد، علیرضا داوودنژاد برای روزها پیشنهادی مطرح کرده است.
پیشنهاد ضد کرونایی علیرضا داوودنژاد در انفعال سازمان سینمایی

بانی فیلم:در حالی که اکران فیلم های سینمایی از چهارم اسفند سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در کشور متوقف شده و همچنان نیز مشخص نیست که سالن ها از چه زمانی بازگشایی خواهند شد، علیرضا داوودنژاد برای روزها پیشنهادی مطرح کرده است.

کارگردان فیلمهایی چون «مصائب شیرین»، «نازنین» و «خانه عنکبوت» به بی‌بی‌سی گفته: «برای نجات صنعت سینما از ورشستگی در دوران کرونا باید ۱۰۰ فیلم جدید امسال را به جای سینما به صورت آنلاین نمایش داد».

علیرضا داوودنژاد در حالی این پیشنهاد را مطرح کرده که نمی توان با اطمینان از وجود زیرساختهای لازم برای اجرایی شدن این پیشنهاد از جمله دسترسی همه مردم به اینترنت و بویژه سرعت لازم اینترنت صحبت کرد.

البته کانون پرورش فکری در ایام عید برخی از فیلم های تولید این مرکز را به صورت آنلاین و به رایگان برای علاقه مندان به نمایش درآورده بود.

انفعال سازمان سینمایی نیز در این شرایط مزید بر علت شده است. تشکیل «کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما» از سوی سازمان سینمایی که مصوبات آن همچون «تعویق پرداخت اقساط اعضاء خانه سینما به مدت سه ماه و پرداخت وام قرض‌الحسنه به سینماهای بخش خصوصی به ازای هر پرده، ۱۰ میلیون تومان» بوده نیز چنان کم اثر و کمتر از حد انتظار ارزیابی شده اند که هیچ واکنش مثبتی از سوی سینماداران و اهالی سینما در پی نداشته است.

| منبع خبر : بانی فیلم
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.