امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 13551
  پرینتخانه » بین الملل, سینمایی تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ |

پایین‌ترین فروش گیشه چین در شش سال گذشته/ ناکامی «واندر وومن ۱۹۸۴»

خط سوم هنر: چند ماه است که گیشه سینماهای چین به بزرگ‌ترین بازار سینمایی جهان بدل شده و این وضعیت به اتفاق‌های آن اهمیتی مضاعف بخشیده است. این هفته یکی از بزرگ‌ترین تولیدهای هالیوود، یعنی «واندر وومن ۱۹۸۴» / Wonder Woman 1984، در سینماهای چین رونمایی شد ولی فقط هجده میلیون و هشتصد هزار دلار […]

پایین‌ترین فروش گیشه چین در شش سال گذشته/ ناکامی «واندر وومن ۱۹۸۴»

خط سوم هنر: چند ماه است که گیشه سینماهای چین به بزرگ‌ترین بازار سینمایی جهان بدل شده و این وضعیت به اتفاق‌های آن اهمیتی مضاعف بخشیده است.

این هفته یکی از بزرگ‌ترین تولیدهای هالیوود، یعنی «واندر وومن ۱۹۸۴» / Wonder Woman 1984، در سینماهای چین رونمایی شد ولی فقط هجده میلیون و هشتصد هزار دلار فروخت که تقریبا نصف فروش فیلم اکشن چینی‌ای با نام «نجات» / The Rescue بود که اکران آن هم از این هفته آغاز شده است و فروشی ۳۴ میلیون دلاری را برایش در پی آورد. البته عملکرد هر دو فیلم در گیشه به‌مراتب پایین‌تر از انتظارها بوده است.

فروش پایین «واندر وومن ۱۹۸۴» و «نجات» باعث شد که گیشه چین پایین‌ترین فروش هفته پیش از کریسمس را پس از سال ۲۰۱۴ تجربه کند؛ و این در حالی است که می‌دانیم شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور آسیایی خیلی پایین آمده است که سینماها دوباره فعالیت‌شان را در ماه‌های اخیر از سر گرفته‌اند. قسمت اول «واندر وومن» (۲۰۱۷) در هفته اول اکرانش در سینماهای چین به فروشی ۳۸ میلیون دلاری رسیده بود؛ و در نهایت به فروش کلی بیش از نود میلیون دلار رسید.

چین در هفته گذشته ۱۰۴ مورد جدید از ابتلا به کرونا را گزارش کرد، در حالی که در ایالات متحده بیش از یک‌ونیم میلیون مورد گزارش شده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.