امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 3498
  پرینتخانه » آخرین اخبار, گفتگو, هنر وتجربه تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ |

هنر و تجربه و تصمیم گیرانش بایدبرای جذب مخاطب بیشتر تلاش کنند

بازیگر فیلم سینمایی «یک کامیون غروب» گفت: در هنر و تجربه سینماگرانی که میل به ساختار جدید دارند و می‌خواهند در فرم و محتوا یک قدم جلوتر باشند، محکوم به شکست نیستند.
هنر و تجربه و تصمیم گیرانش بایدبرای جذب مخاطب بیشتر تلاش کنند

بازیگر فیلم سینمایی «یک کامیون غروب» گفت: در هنر و تجربه سینماگرانی که میل به ساختار جدید دارند و می‌خواهند در فرم و محتوا یک قدم جلوتر باشند، محکوم به شکست نیستند.
محمدصادق یزدانی بازیگر نقش آرش در فیلم سینمایی یک کامیون غروب که در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است، به بانی فیلم گفت: شخصیت آرش به عنوان یک جوان امروزی، اهل اینترنت و موسیقی است. در این فیلم اتفاقات خیلی رئال و واقعی رخ می‌دهد. در کل از نمایش این فیلم در هنر و تجربه خوشحال هستم.
وی درباره نمایش آثار در این گروه گفت: قطعا فضای هنر و تجربه به دیده شدن افراد هم کمک می‌کند. وقتی فیلمی در هنر و تجربه اکران می‌شود، مردم و سینماگران آن را می‌بینند که می تواند برای ادامه مسیر آن کارگردان و گروه فیلمساز بسیار موثر باشد.
وی افزود: به نظرم هنر و تجربه و تصمیم گیرانش بایدبرای جذب مخاطب بیشتر نیز تلاش کرده و بهتر و بیشتر خود را تعریف کند. شاید عده‌ای بگویند که ماهیت هنر و تجربه این نیست که همه آن را ببینند، ولی من فکر میکنم در ایران هنر و تجربه می تواند بیشتر از این‌ها مخاطب داشته باشد. هنر و تجربه قطعا یک جریان خیلی مهم در سینمای ایران و موثر است.
بازیگر جوان فیلم سینمایی یک کامیون غروب اظهار کرد: فکر می‌کنم درست ترین و مفیدترین تعریف را استاد عباس کیارستمی از هنروتجربه دارند که می‌گویند هنر و تجربه حاصل یک تفکر پیش‌رو است. من آن را این طور برای خودم تعبیر می‌کنم که هنر و تجربه یعنی فیلمسازان و سینماگرانی که میل ساختار جدید دارند و می‌خواهند در فرم و محتوا یک قدم جلوتر باشند، محکوم به شکست نیستند. آن‌ها می‌توانند اتفاقات و سبک‌های مختلف را تجربه کرده و در محتوا و فرم در سینما خیال‌پردازی کنند.
یزدانی ادامه داد: خوشحالم از اینکه این فیلم در هنر و تجربه اکران شده است این گروه چیز جدیدی را با مخاطب در میان می‌گذارند و امیدوارند که مخاطب خوشش بیاید.

| منبع خبر : بانی فیلم
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.