امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 13145
  پرینتخانه » بین الملل, سینمایی, نمایش خانگی تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ |

همه فیلم‌های سال ۲۰۲۱ وارنر همزمان با سینماها در HBO پخش می شوند

به گزارش خبرگزاری خط سوم هنر به نقل از ورایتی، هنگامی که کمپانی وارنر اعلام کرد فیلم «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» را در ایام کریسمس همزمان با نمایش در سینماها در سرویس استریم HBO Max نمایش می دهد خیلی ها انتظار داشتند این یک مورد خاص در شرایط همه گیری بی سابقه بیماری کرونا باشد […]

همه فیلم‌های سال ۲۰۲۱ وارنر همزمان با سینماها در HBO پخش می شوند

به گزارش خبرگزاری خط سوم هنر به نقل از ورایتی، هنگامی که کمپانی وارنر اعلام کرد فیلم «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» را در ایام کریسمس همزمان با نمایش در سینماها در سرویس استریم HBO Max نمایش می دهد خیلی ها انتظار داشتند این یک مورد خاص در شرایط همه گیری بی سابقه بیماری کرونا باشد اما اکنون اعلام شده که استودیو وارنر این رویه را برای ۱۲ ماه آینده خود در نظر گرفته است.

کمپانی وارنر روز گذشته ۳ دسامبر اعلام کرد همه فیلم های سال ۲۰۲۱ این کمپانی به صورت همزمان در سینماها و سرویس استریم HBO Max به نمایش درمی‌آیند.

طبق اعلام کمپانی فیلم هایی چون «ماتریکس ۴»، «تلماسه» دنی ویلنوو، موزیکال اقتباسی «در بلندی ها» ساخته لین- مانوئل میراندا، پیش درآمد «سوپرانوها» و «جوخه خودکشی» سال آینده همزمان در سینماها و سرویس استریم HBO Max نمایش داده خواهند شد.

این همزمانی اکران در سینما و سرویس استریم یک حرکت شوک آور از سوی کمپانی وارنر است که بیانگر بحران پیش روی سالن های سینما و افزایش اهمیت سرویس های استریم در این بحران است.

برچسب ها
, , , , , , ,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.