امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9380
  پرینتخانه » سینمایی, مستند تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ |

نمایش «اِکسُدوس» در جشنواره حقوق بشر تایوان

به گزارش خط سوم هنر به نقل از هنر و تجربه،  فیلم مستند بلند «اِکسُدوس» ساخته بهمن کیارستمی، به جشنواره حقوق بشر تایوان راه پیدا کرد. به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی حقوق بشر تایوان که در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ توسط موزه ملی حقوق بشر این کشور […]

نمایش «اِکسُدوس» در جشنواره حقوق بشر تایوان

به گزارش خط سوم هنر به نقل از هنر و تجربه،  فیلم مستند بلند «اِکسُدوس» ساخته بهمن کیارستمی، به جشنواره حقوق بشر تایوان راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی حقوق بشر تایوان که در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ توسط موزه ملی حقوق بشر این کشور برگزار خواهد شد، مستند «اِکسُدوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهمن کیارستمی به نمایش گذاشته می‌شود.

در این رویداد موضوعی، فیلم‌هایی از کشورهای ایران، هنگ‌کنگ، اتریش، فرانسه، تایوان، دانمارک، گواتمالا، آلمان و کامبوج حضور دارند.

در این دوره‌ جشنواره تایوان، جلسه پرسش و پاسخ با فیلمسازان به خاطر شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری و با مصاحبه‌های ویدیویی انجام خواهد گرفت.

موضوع «اِکسُدوس» درباره‌ مرکز بازگشت مهاجران افغان است که توسط اداره اتباع خارجی وزارت کشور گردانده می‌شود. این مرکز مسئولیت ثبت‌نام و اعزام مهاجران افغان را که به صورت غیرقانونی وارد ایران شده‌اند، بر عهده دارد … .

این فیلم تاکنون برنده‌ «جایزه بزرگ» بخش مسابقه بین‌الملل دوازدهمین جشنواره «سینماحقیقت»، «جایزه تعالی» Award of Excellence بخش «جریان‌های نو آسیا» شانزدهمین جشنواره «یاماگاتا» ژاپن و «جایزه ویژه» هیات داوران سی‌اُمین جشنواره فیلم «نیواورلئان» آمریکا شده و در جشنواره معتبر «هات‌داکس» کانادا نیز به نمایش درآمده است.

پخش بین‌المللی مستند «اِکسُدوس» بر عهده‌ مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.