امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 8746
  پرینتخانه » تلویزیون, فرهنگی, هنر وتجربه تاریخ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ |

نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان

«نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان» در قالب مجموعه «چهار سوی علم» به نمایش در می‎آید. به گزارش خبرگزاری خط سوم هنر «نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان» محصول ۲۰۱۸ انگلستان است که در این مجموعه آثار برخی از مشهورترین هنرمندان صاحب سبک در قالب نمایشگاه‌ها در سراسر جهان را بررسی می‎کند. پخش این مجموعه در ۷ قسمت […]

نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان

«نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان» در قالب مجموعه «چهار سوی علم» به نمایش در می‎آید.

به گزارش خبرگزاری خط سوم هنر «نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان» محصول ۲۰۱۸ انگلستان است که در این مجموعه آثار برخی از مشهورترین هنرمندان صاحب سبک در قالب نمایشگاه‌ها در سراسر جهان را بررسی می‎کند. پخش این مجموعه در ۷ قسمت از روز یکشنبه ۲۲ تیرماه در شبکه چهار سیما آغاز می‌شود.
در قسمت اول این مستند آثار ادوارد مانه پدر هنر مدرن به نمایش در می‎آید و  بررسی می‎شودبررسی آثار ادوارد مونگ خالق تابلوی جیغ در نمایشگاهی به مناسبت صد و پنجاهمین زادروز وی در قسمت دوم این مجموعه صورت می‌گیرد.
نمایش آثار سبک کات آوت ماتیس از طریق نمایشگاه نمادین‎ترین آثار کات آوت قرن بیستم، بررسی سبک ورمیر و نقاشی اسرار آمیز قرن ۱۷ هلند، نمایش آثار رامبرانت در نمایشگاه کارهای آخر او در موزه ملی لندن، بررسی آثار ونسان ونگوگ و بررسی آثار نقاشان امپرسیونیست و مردی که باعث پیشرفت این سبک شد در قسمت‎های بعدی مجموعه «نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان» به نمایش در می‎آید.
مجموعه «چهار سوی علم» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه چهار سیما می‎رود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.