امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12755
  پرینتخانه » آخرین اخبار, بین الملل, سینمایی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ |

«نرگس مست» راهی جشنواره هندی شد

«نرگس مست» به چهارمین جشنواره فیلم LIFFT کشور هندوستان راه پیدا کرد. به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «نرگس مست» به نویسندگی و کارگردانی سید جلال الدین دری و تهیه کنندگی عبدالله اسفندیاری به چهارمین جشنواره فیلم LIFFT کشور هندوستان راه یافت. این جشنواره که هرساله با اعطای جوایز نقدی و نفیس از هنرمندان […]

«نرگس مست» راهی جشنواره هندی شد

«نرگس مست» به چهارمین جشنواره فیلم LIFFT کشور هندوستان راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «نرگس مست» به نویسندگی و کارگردانی سید جلال الدین دری و تهیه کنندگی عبدالله اسفندیاری به چهارمین جشنواره فیلم LIFFT کشور هندوستان راه یافت.

این جشنواره که هرساله با اعطای جوایز نقدی و نفیس از هنرمندان در عرصه های مختلف از جمله فیلم سینمایی و فیلم کوتاه، آثار تلویزیونی و تئاتر تقدیر می کند.

این جشنواره در عرض چند روز فیلم های منتخب را در سالن نمایش هتل های معروف شهر لوناولای هند در معرض نمایش قرار می دهد، ولی امسال بخاطر محدودیت های کرونایی به صورت آنلاین برگزار می شود.

پخش بین الملل این فیلم را سولماز اعتماد به عهده دارد.

«نرگس مست» اواخر سال گذشته روی پرده رفت. نمایش عمومی این فیلم با شیوع کرونا متوقف شد و تابستان امسال به اکران آنلاین پیوست.

فیلم داستانی از زندگی چهار شاعر و تصنیف ساز معاصر را همراه با تاریخچه موسیقی ایرانی در قالبی عاشقانه و شاعرانه به تصویر می کشد.

بازیگران اصلی این فیلم سعید پورصمیمی، میترا حجار، مهدی پاکدل، هومن برق نورد، سیامک صفری، امیرحسین مدرس، متین ستوده، نگار عابدی، بهنام قربانی، مژگان اخلاقی، هستی فرحی و مهدی فرجوند بوده اند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.