امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 16089
  پرینتخانه » سینمایی تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶ |

مستر کلاس نرگس آبیار برای اسکاتلندی‌ها

نرگس آبیار، نویسنده و کارگردان مطرح سینمای ایران، شب گذشته به صورت مجازی در برنامه سینمای آزادیخواه در شهر ادینبورگ اسکاتلند مسترکلاس (کلاس آموزشی پیشرفته) برگزار کرد. در این برنامه سینمایی فیلم نفس، به کارگردانی نرگس آبیار اکران شد و در ادامه این فیلمساز زن ایرانی به پرسش‌های مخاطبان برنامه که به صورت مجازی برگزار می‌شد پاسخ دادند.سینمای […]

مستر کلاس نرگس آبیار برای اسکاتلندی‌ها

نرگس آبیار، نویسنده و کارگردان مطرح سینمای ایران، شب گذشته به صورت مجازی در برنامه سینمای آزادیخواه در شهر ادینبورگ اسکاتلند مسترکلاس (کلاس آموزشی پیشرفته) برگزار کرد.

در این برنامه سینمایی فیلم نفس، به کارگردانی نرگس آبیار اکران شد و در ادامه این فیلمساز زن ایرانی به پرسش‌های مخاطبان برنامه که به صورت مجازی برگزار می‌شد پاسخ دادند.
سینمای آزادیخواه یک سازمان غیر انتفاعی است که به معرفی، بازسازی و نمایش میراث سینمای جهان می پردازد و از سال ٢٠١٥ تاکنون به طور مرتب به نمایش فیلم های شاخص سینما و برپایی جلسات مسترکلاس و گفت وگو با کارگردان ها پرداخته است.

در فیلم سینمایی نفس ساره نورموسوی، پانته آ پناهی ها، مهران احمدی، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، جمشید هاشم پور، محمدرضا شیرخانلو، ساقی زینتی، علی خان بابایی، احسان قاسمی، روژان آراوند، آتیه جاوید ایفای نقش کرده اند.

نفس روایتی از زندگی چهار کودک با نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است که همراه پدرشان غفور و مادربزرگ در دهه۵۰ خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان دنیایی است پر از رویاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.