امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 8660
  پرینتخانه » اجتماعی, بین الملل, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ |

مردم اسلوونی مجسمه «ملانیا» را آتش زدند

همسر رئیس جمهور آمریکا حتی در کشور زادگاه خود از خشم معترضانی که سیاست‌های نژادپرستانه همسرش را برنمی‌تابند در امان نماند و شاهد سوختن مجسمه چوبی بود که به یاد او ساخته شده است. به گزارش پایگاه خبری خط سوم هنر به نقل از گاردین، اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا از مرزهای این کشور فراتر […]

مردم اسلوونی مجسمه «ملانیا» را آتش زدند

همسر رئیس جمهور آمریکا حتی در کشور زادگاه خود از خشم معترضانی که سیاست‌های نژادپرستانه همسرش را برنمی‌تابند در امان نماند و شاهد سوختن مجسمه چوبی بود که به یاد او ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری خط سوم هنر به نقل از گاردین، اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا از مرزهای این کشور فراتر رفته و در کشور اسلوونی، دامن مجسمه «ملانیا ترامپ» همسر رئیس‌جمهور آمریکا را گرفت.

ظاهراً در شب ۴ جولای، مصادف با برگزاری جشن روز استقلال آمریکا، شماری از مردم اسلوونی- زادگاه ملانیا- مجسمه چوبی او را به آتش کشیدند؛ یعنی درست زمانی که دونالد ترامپ معترضانی را که نمادهای دوره برده‌داری را در سطح خیابان‌های آمریکا به زیر می‌کشیدند؛ تروریست و غارتگر خطاب کرد.

اعتراضات در آمریکا، بیش از یک ماه پیش، در واکنش به قتل «جورج فلوید» سیاه پوست به دست پلیس نژادپرست ایالت مینه‌سوتا آغاز شد.

اگرچه نژادپرستی در آمریکا امری سازمان یافته است و مختص دولت ترامپ نیست، برخورد بد رئیس‌جمهور آمریکا با معترضان، وی را در معرض خشم مردم قرار داده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.