امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13657
  پرینتخانه » نمایش خانگی تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ |

قورباغه هومن سیدی رکورد زد!

۴۰میلیون دقیقه تماشا در ۴۸ساعت سرانجام اولین قسمت سریال «قورباغه» چهارشنبه، سوم دی‌ماه پخش شد و به رکورد شگفت‌انگیز ۴۰میلیون دقیقه تماشا در ۴۸ساعت از پلتفرم نماوا و اپلیکیشن روبیکا دست پیدا کرد. تعداد بسیار زیادی از مخاطبانی که در تمام روزهای گذشته منتظر پخش «قورباغه» بودند، در همان ۲۴ساعت‌ ابتدایی به تماشای این سریال […]

قورباغه هومن سیدی رکورد زد!

۴۰میلیون دقیقه تماشا در ۴۸ساعت


سرانجام اولین قسمت سریال «قورباغه» چهارشنبه، سوم دی‌ماه پخش شد و به رکورد شگفت‌انگیز ۴۰میلیون دقیقه تماشا در ۴۸ساعت از پلتفرم نماوا و اپلیکیشن روبیکا دست پیدا کرد.

تعداد بسیار زیادی از مخاطبانی که در تمام روزهای گذشته منتظر پخش «قورباغه» بودند، در همان ۲۴ساعت‌ ابتدایی به تماشای این سریال نشستند. «قورباغه» موفق شد مخاطبان زیادی را جذب کند و سروصدای بسیاری در رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی راه بیاندازد.

آخرین ساخته هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی ساختاری متفاوت و قصه‌ای عجیب دارد و از همان قسمت اول موفق شده گره‌هایی در ذهن مخاطب ایجاد کند. در این سریال ستاره‌هایی مانند نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و هومن سیدی هنرنمایی کرده‌اند و تهیه‌کنندگی آن را علی اسدزاده به عهده داشته است.

سریال «قورباغه» بعد از این طبق برنامه از پیش اعلام شده، دوشنبه هر هفته ساعت ۲۰ به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا و اپلیکیشن روبیکا پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.