امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 15452
  پرینتخانه » بین الملل, پویانمایی, سینمایی تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ |

فروش مأیوس‌کننده «رایا و آخرین اژدها» در سینماهای چین

به نقل از ورایتی: انیمیشن جدید دیزنی با عنوان «رایا و آخرین اژدها»/ Raya and the Last Dragon با وجود داشتن مضامین مربوط به منطقه آسیای جنوب شرقی و در کل نقش پررنگ آسیا در داستانش، نتوانست در گیشه سینماهای چین بدرخشد. «رایا و آخرین اژدها» فقط با هشت میلیون و چهارصد هزار دلار فروش، […]

فروش مأیوس‌کننده «رایا و آخرین اژدها» در سینماهای چین

به نقل از ورایتی: انیمیشن جدید دیزنی با عنوان «رایا و آخرین اژدها»/ Raya and the Last Dragon با وجود داشتن مضامین مربوط به منطقه آسیای جنوب شرقی و در کل نقش پررنگ آسیا در داستانش، نتوانست در گیشه سینماهای چین بدرخشد.

«رایا و آخرین اژدها» فقط با هشت میلیون و چهارصد هزار دلار فروش، در رتبه سوم جدول گیشه سینماهای چین قرار گرفت؛ فروشی که شاید در باقی بازارهای سینمایی جهان قابل توجه باشد ولی در بازار سینمایی احیاشده چین واقعاً مطابق انتظارها نیست؛ به‌خصوص که تا همین جا نیز رکوردهایی جهانی را در گیشه سال ۲۰۲۱ به جا گذاشته است. جالب این‌که «رایا و آخرین اژدها» تنها فیلم جدیدی بود که این هفته در سینماهای چین روی پرده رفت.

«رایا و آخرین اژدها» در سه روز اول نمایشش (نخستین آخرهفته اکران) حتی از انیمیشن و فیلم زنده «تام و جری» هم کم‌تر فروخت که اکرانش از هفته پیش آغاز شد و با فروشی دوازده میلیون و چهارصد هزار دلاری در رتبه پنجم جای گرفت. عملکرد ضعیف «رایا و آخرین اژدها» در سینماهای چین در قیاس با وضعیت اکران و فروشش در آمریکای شمالی بهتر مشخص می‌شود؛ جایی که با اکران در ۲۰۴۵ سالن، فروشی هشت میلیون و ششصد هزار دلاری به دست آمد. این در حالی است که «رایا و آخرین اژدها» در ۷۵۸۱ سالن در چین روی پرده رفته است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.