امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 17644
  پرینتخانه » سینمایی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵ |

عوارض ناشی از کرونا سپند امیرسلیمانی را به جراحی کشاند

کمند امیرسلیمانی می‌گوید، حال برادرش که پس از تزریق داروهای کرونا، به دلدرد شدیدی دچار و دوباره راهی بیمارستان شده بود، خوب است. کمند امر سلیمانی ـ بازیگر  ـ درباره وضعیت سلامتی برادرش ـ سپند امیرسلیمانی ـ که یک عمل جراحی را پشت سر گذاشته است، گفت: برادرم عمل کرد و پس از چند ساعت، […]

عوارض ناشی از کرونا سپند امیرسلیمانی را به جراحی کشاند

کمند امیرسلیمانی می‌گوید، حال برادرش که پس از تزریق داروهای کرونا، به دلدرد شدیدی دچار و دوباره راهی بیمارستان شده بود، خوب است.

کمند امر سلیمانی ـ بازیگر  ـ درباره وضعیت سلامتی برادرش ـ سپند امیرسلیمانی ـ که یک عمل جراحی را پشت سر گذاشته است، گفت: برادرم عمل کرد و پس از چند ساعت، عملش موفقیت آمیز بوده و به بخش منتقل شده است. من خودم به دیدنش رفتم.

امیرسلیمانی درباره علت جراحی شدن برادرش توضیح داد: برادرم به کرونا مبتلا شده بود، وقتی ریه‌اش درگیر بیماری شد شروع به تزریق داروهای کرونا کردند. شامگاه گذشته دل درد خیلی عجیبی گرفت به نحوی که دوباره او را به بیمارستان بردیم. سیتی اسکن کردند و گفتند یک تکه از روده‌اش پاره شده است. البته من هنوز دکترش را ندیده‌ام که ببینم همین بوده است یا نه. گفته‌اند احتمال دارد عوارض ناشی از آمپول‌ها و یا مسکن‌های زیاد باشد.

برچسب ها
, ,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.