امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 4705
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ |

طعنه تند حوزه هنری به مسعود کیمیایی

حوزه هنری در سینماهای تحت نظر خود که به جشنواره فیلم فجر اختصاص یافته اند، به تازگی و پس از نمایش فیلم مسعود کیمیایی در گزارش کوتاهی به این فیلمساز طعنه میزند! د
طعنه تند حوزه هنری به مسعود کیمیایی

بانی فیلم، گروه سینمای ایران: حوزه هنری در سینماهای تحت نظر خود که به جشنواره فیلم فجر اختصاص یافته اند، به تازگی و پس از نمایش فیلم مسعود کیمیایی در گزارش کوتاهی به این فیلمساز طعنه میزند!
در این گزارش صحبتهای تعدادی از بینندگان فیلم گنجانده شده که به طرح انتقادهای متنوع از فیلم «خون شد» می پردازند و اغلب در رویه ای متحد، فیلم را ضعیف، کسالت بار و کم اهمیت توصیف می‌کنند.
ضمن اینکه سازندگان این گزارش با تأکید بر تصاویر محل جمع آوری آرای مردمی و اینکه تقریباً بیشتر آرای بینندگان «خون شد» در بخش ضعیف ریخته شده، در صدد اثبات مستند نارضایتی تماشاگران از فیلم کیمیایی هستند.
جالب آنکه در بخشی از این کلیپ برخی مصاحبه شوندگان به کیمیایی خرده می گیرند که چطور با وجود ساختن این فیلم ضعیف، به خود اجازه داده تا از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف دهد.
نکته ای که به نظر می رسد با توجه به حمایت تام حوزه هنری از این رویداد سینمایی، دلیل اصلی تولید چنین گزارش منفی ای علیه کیمیایی و فیلم جدیدش باشد.
گزارش مذکور در دو_سه روز اخیر پیش از نمایش سایر فیلم های جشنواره در حوزه هنری به نمایش درمی آید.
به گزارش بانی فیلم، فیلم «خون شد» قرار است فردا یکشنبه ۲۰ بهمن در سینمای رسانه ها به نمایش درآید و باید دید کیمیایی با توجه به اینکه نخستین هنرمندی بود که تحریم جشنواره را کلید زد، در جلسه رسانه ای فیلمش حضور خواهد یافت یا خیر.

| منبع خبر : بانی فیلم
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.