امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 19416
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲ |

ضرغامی برای وزارت باید برنامه جامع تری ارائه دهد

نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: «ضرغامی» سال‌ها در مناصب مدیریتی به عنوان کارگزار نظام حضور داشته و به مشکلات مناطق محروم آشناست از این رو انتظار داشتیم برنامه جامع تری ارائه می کرد.  در جلسه علنی نوبت عصر روز سه شنبه دوم شهریور مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای […]

ضرغامی برای وزارت باید برنامه جامع تری ارائه دهد

نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: «ضرغامی» سال‌ها در مناصب مدیریتی به عنوان کارگزار نظام حضور داشته و به مشکلات مناطق محروم آشناست از این رو انتظار داشتیم برنامه جامع تری ارائه می کرد.

 در جلسه علنی نوبت عصر روز سه شنبه دوم شهریور مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای کابینه سیزدهم، سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان در مخالفت با «عزت الله ضرغامی» وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری گفت: جنابعالی به عنوان وزیر تحول گرا معرفی شدید اما تخصص و احاطه لازم را در بحث صنایع دستی ندارید و برنامه ای برای صادرات فرش دستباف ارائه نشده است در حالی که دو میلیون نفر در بخش قالیبافی مشغول هستند و با گرانی مواد اولیه و مشکلات فروش محصولات شان دست و پنجه نرم می کنند.

وی خطاب به ضرغامی،افزود: رئیس سابق صدا و سیما، انقلابی جریان ساز، قشر روستایی که خانه های خود را به بوم گردی تبدیل کرده اند به شما امید بسته اند از این قشر استفاده کنید. چه زمانی ایران را جزو رتبه های نخست جهانی از نظر گردشگری قرار خواهید داد.

نماینده مردم ملکان در مجلس با بیان اینکه گردشگری روستایی کمترین ضرر را برای محیط زیست دارد، گفت: صنایع دستی مانع مهاجرت روستاییان می شود چه برنامه کوتاه مدت و بلند مدتی برای گسترش گردشگری روستایی دارید.

موسوی اظهار داشت: با چه برنامه ای، خانه های بومگردی را سازماندهی کرده و به نتیجه می رسانید. عدم وجود برنامه برای روستاهای مرزی از نقاط ضعف برنامه های شماست.

وی گفت: ضرغامی سال ها در مناصب مدیریتی به عنوان کارگزار نظام حضور داشته و به مشکلات مناطق محروم و عدم توزیع عادلانه بودجه آشناست، انتظار داشتیم برنامه جامع تری ارائه کند

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.