امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 9124
  پرینتخانه » سینمایی تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ |

شکوفایی سینماهای درایوین بریتانیا در عصر کرونا

به گزارش خط سوم هنر به نقل از هنر و تجربه: شمار سینماهای درایوین در سراسر بریتانیا افزایش چشمگیری داشته و از سه پرده به چهل سینما در عصر فراگیری جهانی ویروس کووید-۱۹ رسیده است. البته اغلب این سینماها در پارکینگ‌های خودروی بد و نامطلوب احداث نشدند بلکه در فضاهای مناسبی چون موزه‌ها، پارک‌های بزرگ […]

شکوفایی سینماهای درایوین بریتانیا در عصر کرونا

به گزارش خط سوم هنر به نقل از هنر و تجربه: شمار سینماهای درایوین در سراسر بریتانیا افزایش چشمگیری داشته و از سه پرده به چهل سینما در عصر فراگیری جهانی ویروس کووید-۱۹ رسیده است.

البته اغلب این سینماها در پارکینگ‌های خودروی بد و نامطلوب احداث نشدند بلکه در فضاهای مناسبی چون موزه‌ها، پارک‌های بزرگ یا خانه‌های باشکوه ساخته شدند تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای سینماروها رقم بزنند. بهای بلیت هم معمولاً ۲۷ تا ۳۵ یورو (۳۴ تا ۴۵ دلار) برای هر خودرو است. این در حالی است که سینماهای بریتانیا هنوز به خاطر نگرانی پخش‌کننده‌ها از بازگشایی سینماها بدون فیلم‌های جدید تعطیل هستند؛ موضوعی که انگار با توجه به تأخیر نامعلوم اکران جدیدترین اثر کریستوفر نولان با نام «اعتقاد»به این زودی‌ها محقق نخواهد شد. در هر صورت تماشاگران انگلیسی استقبال خیلی خوبی از سینماهای درایوین یا اتومبیل‌رو کرده‌اند و در سانس‌های مختلفی از کل ظرفیت سینماها استفاده شده است.

النور لایِنس که بنیان‌گذار یکی از این سینماها است به «ورایتی» گفته است: «خیلی خوش‌شانس‌ایم که هنوز می‌توانیم به کارمان ادامه دهیم… و خوش‌حالیم که کارمان نه‌فقط شکوفا شده است بلکه می‌توانیم فرصتی برای لذت بردن و امید به روزهای بهتر را برای عموم به ارمغان بیاوریم. به عنوان مثال، کمدی موزیکال و رمانتیک «گریس» (رندل کلایسر، ۱۹۷۸) را نمایش دادیم و خیلی قشنگ بود که لبخند را بر چهره تماشاگران دیدیم».

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.