امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14057
  پرینتخانه » در حاشیه, نمایش خانگی تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ |

شکایت تهیه کننده سریال «قورباغه» ‌از شبکه های ماهواره ای

خط سوم هنر: علی اسدزاده تهیه کننده سریال«قورباغه»،ضمن اعلام شکایت از دو شبکه ماهواره ای؛ بیان داشت: متاسفانه پس از تحقیق ، متوجه شدیم که مالک و عاملان اصلی دو شبکه ی ماهواره ای TV 24 و TEHRAN TV که مدت هاست با پخش فیلم های اکران آنلاین و سریال های در حال پخش شبکه […]

شکایت تهیه کننده سریال «قورباغه» ‌از شبکه های ماهواره ای

خط سوم هنر: علی اسدزاده تهیه کننده سریال«قورباغه»،ضمن اعلام شکایت از دو شبکه ماهواره ای؛ بیان داشت: متاسفانه پس از تحقیق ، متوجه شدیم که مالک و عاملان اصلی دو شبکه ی ماهواره ای TV 24 و TEHRAN TV که مدت هاست با پخش فیلم های اکران آنلاین و سریال های در حال پخش شبکه نمایش خانگی باعث ضرر هنگفتی به تهیه کنندگان و صاحبان فیلم ها و سریال ها زده اند ، در ایران هستند.

اسدزاده ادامه داد: ما ابتدا با مسئولان ماهواره یاهست ، مکاتبه کردیم و به آنها بابت این دزدی آشکار و سوء استفاده ی شبکه های تحت پوشش ماهواره ی یاهست ، اعلام جرم کرده ایم.

تهيه كننده سريال «قورباغه» ادامه داد: ما کاملا شگفت زده شدیم وقتی که فهمیدیم ، صاحبان کانال های ماهواره ای غیر مجاز ، در ایران حضور دارند و آزادانه بدون هیچ دغدغه ای به بیزنس در ایران مشغول هستند. لذا با تحقیق در این زمینه ، توانستیم تمام مشخصات آنها را جمع آوری کرده و با اسناد و مدارکی که طی این مدت از تخلفات آنها ثبت کرده بودیم ، پرونده ی شکایت از فرد اصلی این مجموعه و عوامل دیگر را در دادسرای فرهنگ و رسانه ، به جریان بیندازیم.

این تهیه کننده در پایان عنوان كرد:از طریق وکیل قانونی مان در کشور امارات در حال تهیه مقدمات شکایت از شرکت اپراتور ماهواره ی یاهست ، شرکت نورث تلکام و مدیر ایرانی آن هستیم تا یک بار برای همیشه ،به تخلفات بی شمار شبکه های ماهواره ای پاسخ درست داده شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.