امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 5231
  پرینتخانه » آخرین اخبار, در حاشیه تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ |

شرایط سلامتی محمدرضا شجریان پایدار است

همایون شجریان بامداد شنبه با انتشار عکسی از نمایشگر علایم حیاتی پدرش محمدرضا شجریان، شایعات و اخبار نادرست در مورد درگذشت استاد آواز ایران را تکذیب کرد.
شرایط سلامتی محمدرضا شجریان پایدار است

بانی فیلم: همایون شجریان بامداد شنبه با انتشار عکسی از نمایشگر علایم حیاتی پدرش محمدرضا شجریان، شایعات و اخبار نادرست در مورد درگذشت استاد آواز ایران را تکذیب کرد. او در توضیح این عکس که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر شده نوشت: «در این چند سالی که گذشت، پدر به دلیل مساعد نبودن شرایط‌شان از اینکه کسی بخواهد ملاقات‌شان کند پرهیز داشته‌اند. به همین دلیل برای اینکه از وضعیت ایشان بیشتر مطلع گردید، تنها به گذاشتن عکسی از نمایشگر علایم حیاتی ایشان بسنده می‌کنم.»

این در حالی است که شب گذشته و با انتشار شایعه درگذشت محمدرضا شجریان مردم علاقه مند در مقابل بیمارستان جم، محل بستری شدن او تجمع کردند.

داود گنجه ای(عضو شورای عالی خانه موسیقی) نیز پس از حضور در بیمارستان محل بستری محمدرضا شجریان گفت: خوشبختانه در حال حاضر شرایط سلامتی استاد پایدار است.

به گزارش سایت خانه موسیقی، با توجه به پیگیری های مکرر و نگرانی خیل دوستداران و علاقه مندان استاد که از دیروز با داغ شدن شایعه های اوج گرفت و از آنجا که خانه موسیقی همواره دغدغه اطلاع رسانی دقیق و صحیح در باره سلامتی استاد داشته و دارد برخی از اعضای هیئت مدیره و شورای عالی از نزدیک پیگیر روند درمانی استاد شجریان را دنبال می‌کنند.

در پی بستری شدن محمدرضا شجریان(استاد آواز ایران و ریاست افتخاری شورای عالی خانه موسیقی)، داود گنجه‌ای (عضو شورای عالی خانه موسیقی) خبر داد که با حضور در بیمارستان پیگیر اوضاع درمانی این هنرمند بوده و گفت: خوشبختانه در حال حاضر شرایط سلامتی استاد پایدار است.

حسن عباسی از پزشکان معالج وی نیز در این باره به ایسنا گفت: در حال حاضر استاد شجریان وضعیت جسمانی خوبی دارند.

او همچنین در این گفت‌وگو که عصر جمعه انجام شد، تاکید کرد: استاد امروز به مراتب بهتر از دیروز هستند. ایشان مکرر بستری و ترخیص می‌شوند و بنده و بستگان ایشان خواهش می‌کنیم که هر بار این خبر رسانه‌ای نشود. بنده و تمام همکاران شبانه‌روز در خدمت ایشان هستیم و متخصصان مختلف، خدمات گوناگون را انجام می‌دهند.

وزیر ارشاد: استاد محمدرضا ‎شجریان ترنم باشکوه ایران است

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود برای محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی آرزوی سلامتی کرد.

در متن منتشر شد از سوی سید عباس صالحی آمده است: «استاد محمدرضا ‎شجریان ترنم باشکوه ایران است. اینک که در شرایط سخت بیماری است، دعای یک ملت بدرقه راه او باد.»

محمدرضا شجریان طی شب‌های گذشته مجدداً در بیمارستان جم تهران بستری شده است.

| منبع خبر : بانی فیلم
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.