امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 7905
  پرینتخانه » آخرین اخبار, مستند تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ |

روایت بیماران مرگ مغزی در یک مستند

ساخت مستند Gcs3 به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم شفیعی آغاز شد.
روایت بیماران مرگ مغزی در یک مستند

ساخت مستند Gcs3 به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم شفیعی آغاز شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم ، مستند داستانی Gcs3 که به بیماران درگیر کُمای عمیق و آسیب‌های مغزی می‌پردازد ، براساس مستندات کامل پزشکی طی یک دوره تحقیقاتی ۱۴ ساله صورت گرفته است. این مستند که با همکاری پزشکان و جراحان معتبر و حاذق مغز و اعصاب ایران و جهان ساخته می‌شود،  سعی بر آن دارد تا بتواند در حوزه درمان و سلامت گامی بزرگ بردارد. 
ابراهیم شفیعی فعالیت حرفه‌ای خود را با دستیاری کارگردان و برنامه‌ریزی در سینما و تلویزیون آغاز کرد. وی در این سال‌ها تجربه ساخت ۴۸ فیلم مستند و کوتاه را نیز داشته است، فیلم‌های مستند «فرنگیس»، «عاشقی در غربت»، «زندگی و دیگر هیچ»، «دو تار مو»، «پارادیزو»، «صدای خواب»، «صدای سکوت» و … که موفق به دریافت جوایز مختلفی از جشنواره‌های داخلی و خارجی شده است.
بنابر اعلام سازمان سینمایی مبنی بر آغاز تولیدات سینمایی به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، فیلم‌برداری مستند داستانی Gcs3 در تهران آغاز شده و قرار است در استان مازندران و سپس کشورهای اروپایی و آمریکا ادامه یابد.
عواملی که در این پروژه حضور دارند:
تحقیق، نگارش و کارگردان : ابراهیم شفیعی،  بازیگران : سهیل محبی، ابراهیم لطیفی، سها پورحاتمی، فهیمه گردان، علی خونساری، بیتا علی‌محمدی، باحضور افتخاری: دکتر مجید خسروی،
مشاور پروژه: وحید جلیلوند، مشاور کارگردان: علی شاه حاتمی، مشاور رسانه‌ای: مونا کریمی، مدیر فیلمبرداری : سجاد سبحانی، تدوین : محمد حدادنسب و امین رضئی، صدابردار : سیدجلال سعادت یار، موسیقی: اکبر بلالی، طراح گریم: زهرا عباسی، مجری گریم:عرفان پورمند، طراح صحنه و لباس: ابراهیم لطیفی، عکاس: امیر ایزدی، مدیر تولید: امین رضئی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: جواد کاهه، مدیر تدارکات: علیرضا نظری، تهیه کننده :ابراهیم شفیعی.

انتهای پیام

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.