امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 8931
  پرینتخانه » سینمایی, فیلم های در حال اکران, هنر وتجربه تاریخ انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ |

دیدگاه روزنامه آلمانی درباره موفقیت فیلم «یکبار زندگی»

به گزارش خط سوم هنر به نقل از بانی فیلم: روزنامه آلمانی دی گلوکه در مقاله ای در مورد موفقیت جهانی برای فیلم «یکبار زندگی» ساخته جواد کراچی ضمن تحسین این فیلم به تور نمابش جهانی «یکبار زندگی» در فستیوال های مختلف پرداخت. این روزنامه در مقاله خود نوشت: فیلم سینمایی را می سازند تا بینندگان […]

دیدگاه روزنامه آلمانی درباره موفقیت فیلم «یکبار زندگی»

به گزارش خط سوم هنر به نقل از بانی فیلم: روزنامه آلمانی دی گلوکه در مقاله ای در مورد موفقیت جهانی برای فیلم «یکبار زندگی» ساخته جواد کراچی ضمن تحسین این فیلم به تور نمابش جهانی «یکبار زندگی» در فستیوال های مختلف پرداخت.
این روزنامه در مقاله خود نوشت: فیلم سینمایی را می سازند تا بینندگان را سرگرم کنند و سرمایه به دست بیاورند و یا نگاه بینندگان را به سوی دیگری معطوف کنند. در طرف دیگر فیلم های مستقلی هستند که با نگاهی هنری و سوژه های نو سعی در بیان و یا به وجود آوردن فضای تازه ای در سناریو دارند و هدفشان ارتباط با بینندگان است.
در ماه ژانویه امسال جواد کراچی فیلمساز ایرانی که در شهر اولده زندگی می کند فیلم مستقل «یکبار زندگی» را آماده کرد و در سینما اشلوس تیاتر (سینما کاخ شهر مونستر) به نمایش گذاشت.
پس از این نمایش، «یکبار زندگی» به دلیل وجود کرونا در جشنواره رابیندرنات تاگور در هندوستان به صورت آنلاین نمایش داده شده که جوایز رسمی آن پس از رفع دوران قرنطینه در شهر کلکته اعطا خواهد شد و این فیلم کاندیدای جایزه خورشید شرق از این جشنواره شده است.
همچنین فیلم «یکبار زندگی» کاندیدای جایزه ژان لوک گدار از طرف منتقدان فیلم کلکته نیز شده است.
این فیلم در دو بخش بهترین بازیگر زن و بهترین فیلم کاندیدا شده است.
داستان «یکبار زندگی» در باره دختر دانشجویی از شهر مونستر است که تحصیل در رشته هنر را رها می کند و به دنبال یافتن روح و معنای زندگی به جزیره ای دور افتاده در یونان می رود و در آنجا با سقراط آشنا می شود.
یلنا کونتز بازیگر این فیلم به شکل کاملا حرفه ای و زیبا این نقش را بازی کرده که بسیار باورپذیر شده است.
در ادامه موفقیت های جهانی فیلم «یکبار زندگی» این فیلم توانسته در سنگاپور هم نماینده جایزه مرلیون طلایی این جشنواره بشود این جایزه در ماه ژانویه ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.
جواد کراچی می گوید. در ادامه نمایش دادن این فیلم در جشنواره های فیلمسازان مستقل این فیلم رو در روی لابی گری در سینما قرار گرفته است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.