امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 9404
  پرینتخانه » اجتماعی, فرهنگی, هنر وتجربه تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ |

دشواری اداره گالری‌ها در روزهای کرونایی

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هیئت‌مدیره انجمن نگارخانه‌داران تهران در مورد بررسی دشواری روزهای کرونایی و شرایط بهبود کسب و کارهای فرهنگی دیدار کرد. به گزارش واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی، اردشیر میرمنگره؛ معاون هنری اداره کل تجسمی و اعضای هیئت مدیره انجمن […]

دشواری اداره گالری‌ها در روزهای کرونایی

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هیئت‌مدیره انجمن نگارخانه‌داران تهران در مورد بررسی دشواری روزهای کرونایی و شرایط بهبود کسب و کارهای فرهنگی دیدار کرد.

به گزارش واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی، اردشیر میرمنگره؛ معاون هنری اداره کل تجسمی و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی نگارخانه‌داران تهران درباره آخرین وضعیت گالری ها گفت و گو کردند.

در این نشست که با حضور الهه جواهری، هنگامه معمری، نماینده بنیاد لاجوردی، فرهاد آذرین و مژگان قدوسی برگزار شد؛ مباحثی درباره دشواری اداره گالری ها در روزهای کرونایی، نمایشگاه های مجازی و شرایط بهبود کسب و کار مطرح شد.

مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست، نحوه برگزاری نمایشگاه با توجه به شرایط کرونا در فضای مجازی یا به صورت فیزیکی بود تا این نمایشگاه ها بتوانند رونقی در فضای کسب و کار و اقتصاد هنر ایجاد کنند.
پس از شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری صنوف در کشور، فعالیت گالری‌های هنری نیز از اول اسفند گذشته در کشور تعطیل شد و همزمان گالری‌های مجازی اگرچه به صورت محدود، شروع به فعالیت کردند.

کارشناسان بر این باورند در این میان هنرمندان و گالری‌داران ضمن تحمل شرایط سخت کنونی، باید از فضای مجازی برای ارائه آثار هنری بیشترین استفاده را بکنند و از فرصت تعطیلی برنامه‌های هنری برای بازاندیشی در رویکرد خود بهره ببرند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.