امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 12236
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ |

درخواست معتمدآریا برای تدابیر فوری کرونایی در محیط کاری بازیگران

فاطمه معتمدآریا رییس انجمن بازیگران سینمای ایران، در پیامی درگذشت کریم اکبری مبارکه را تسلیت گفت و همچنین خواستار تدابیر فوری برای دوری کرونا، از محیط کار بازیگران شد. در متن پیام این هنرمند که در اختیار خط سوم هنر گذاشت آمده است: “درگذشت کریم اکبری مبارکه، بازیگر فهیم صبور و انسانی شریف و فرهیخته […]

درخواست معتمدآریا برای تدابیر فوری کرونایی در محیط کاری بازیگران

فاطمه معتمدآریا رییس انجمن بازیگران سینمای ایران، در پیامی درگذشت کریم اکبری مبارکه را تسلیت گفت و همچنین خواستار تدابیر فوری برای دوری کرونا، از محیط کار بازیگران شد.

در متن پیام این هنرمند که در اختیار خط سوم هنر گذاشت آمده است: “درگذشت کریم اکبری مبارکه، بازیگر فهیم صبور و انسانی شریف و فرهیخته را به خانواده محترم ایشان و مردم هنر دوست تسلیت می گویم.

و آرزو می کنم به بهای سنگین جان باختن هنرمندان تکرار ناشدنی تئاتر و سینما، تدابیری فوری و موثر برای دور کردن سایه شوم و مرگ بار این بیماری از محیط کاری بازیگران اندیشیده شود.”

کریم اکبری مبارکه بازیگر متولد سال ۱۳۳۲ در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر تحصیل کرده بود که پنجشنبه ۸ آبان ماه به دلیل کرونا از دنیا رفت.
نوید اکبری مبارکه-فرزند این بازیگر – با تایید این خبر گفت: پدرم در روزهای اخیر مشغول بازی در سریالی بود که یکی از عوامل آن و بعد هم خانم لاله اسکندری مبتلا به کرونا شدند و با توجه به بیماری زمینه‌ای که پدر من داشتند، بیماری تمام ریه‌اش را درگیر کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.