امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 17972
  پرینتخانه » سینمایی, ویژه امروز تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲ |

«درخت گردو» از اکران انصراف داد/ مصوبه امروز بی‌احترامی به ما بود

سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی‌ «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان بیان کرد که این فیلم از اکران انصراف داد. سیدمصطفی احمدی تهیه‌کننده فیلم «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در واکنش به مصوبه امروز ۹ تیرماه سازمان سینمایی در زمینه تعیین سقف فروش ۲ میلیارد تومانی برای حمایت اولیه از فیلم‌های اکران‌شده در شرایط کرونایی […]

سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی‌ «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان بیان کرد که این فیلم از اکران انصراف داد.

سیدمصطفی احمدی تهیه‌کننده فیلم «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در واکنش به مصوبه امروز ۹ تیرماه سازمان سینمایی در زمینه تعیین سقف فروش ۲ میلیارد تومانی برای حمایت اولیه از فیلم‌های اکران‌شده در شرایط کرونایی که منجر به انصراف این فیلم از اکران شده است، گفت: ما از ابتدا با اکران فیلم در این شرایط مخالف بودیم اما به احترام تصمیم شورای صنفی نمایش که نمایندگان تمام صنوف سینمایی در آن حضور دارند و پخش کننده فیلم، با تضمین حمایت، راضی به اکران شدیم. تصمیم امروز بی‌احترامی نسبت به عوامل ۲ فیلمی است که پذیرفته بودند در این شرایط نامناسب سرمایه خود را به نفع سینما به خطر بیندازند.

احمدی افزود: تا امروز به همه شرایط تن داده بودیم و پذیرفتیم اما تصمیم امروز یک بی احترامی کامل بود.

این تهیه‌کننده بیان کرد: می‌دانیم پیک بعدی کرونا هم محتمل است و شرایط سینماها چندان با ثبات نیست، تنها به خاطر احیای سینما، تن به اکران در این شرایط دادیم، اما با این شرایط هیچ تضمینی برای احیای سینما هم نمی‌توان متصور بود.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «درخت گردو» با تاکید مجدد بر انصراف از اکران این فیلم با شرایط جدید گفت: می‌دانیم اگر به این شرط هم تن بدهیم، فردا شرط دیگری را مطرح می‌کنند.

وی در پایان گفت: فیلم سینمایی «درخت گردو» در جشنواره فجر پاسخ خود را از مخاطب گرفت و می‌دانیم فیلمی است که می‌توانست سینما را نجات دهد، اما وقتی خود مسئولان سینمایی نمی‌خواهند سینما را نجات دهند، چه باید بکنیم؟

بنا بر اعلام شورای صنفی نمایش قرار بود اکران دو فیلم سینمایی «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان و «دینامیت» ساخته مسعود اطیابی از امروز ۹ تیرماه آغاز شود که با مصوبه جدید شورای صنفی نمایش مبنی بر تعیین سقف تضمین مالی، سازندگان این دو فیلم از اکران انصراف دادند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.