امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 16789
  پرینتخانه » بین الملل, تلویزیون, نمایش خانگی تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ |

داستان ظهور و سقوط «نوکیا» سریال می‌شود

داستان به اوج رسیدن و افول قدیمی‌ترین شرکت موبایل‌سازی جهان، «نوکیا»، در یک سریال جدید روایت می‌شود. شرکت ربیت فیلمز (Rabbit Films) پروژه ساخت یک سریال ۶ بخشی به نام «Mobile ۱.۰» را کلید زده است که داستان ظهور ناگهانی و تبدیل شرکت نوکیا به تولیدکننده اول گوشی‌های موبایل در جهان و سقوط بزرگ آن را […]

داستان ظهور و سقوط «نوکیا» سریال می‌شود

داستان به اوج رسیدن و افول قدیمی‌ترین شرکت موبایل‌سازی جهان، «نوکیا»، در یک سریال جدید روایت می‌شود.

شرکت ربیت فیلمز (Rabbit Films) پروژه ساخت یک سریال ۶ بخشی به نام «Mobile ۱.۰» را کلید زده است که داستان ظهور ناگهانی و تبدیل شرکت نوکیا به تولیدکننده اول گوشی‌های موبایل در جهان و سقوط بزرگ آن را روایت می‌کند.

این سریال در فنلاند و آمریکا فیلمبرداری می‌شود و اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی به دو زبان انگلیسی و فنلاندی از سرویس پخش اینترنتی سی ‌مور (C More) پخش خواهد شد.

‏«Mobile ۱.۰» اولین روایت از این داستان است که شرکت فنلاندی «نوکیا» چگونه از یک کسب و کار کوچک به یک مهره جهانی در صنعت تلفن‌های همراه تبدیل شد و برندهای بزرگ و شناخته شده این صنعت را شکست داد. این سریال براساس تحقیقات گسترده و مصاحبه با مهره‌هایی که در تاریخ این شرکت نقش داشتند، ساخته می‌شود. اولین فصل این سریال روی سالهای ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۰ تمرکز خواهد داشت که فناوری ساخت گوشی‌های همراه هنوز نوپا بود.

ماریت لالی کارگردان برجسته فنلاندی که جایزه معتبر یوسی را در کارنامه هنری خود دارد، نویسندگی و کارگردانی سریال «Mobile ۱.۰» را برعهده دارد.

«مینا هاپکیلا» تهیه‌کننده این سریال می‌گوید: این سریال یک داستان حماسی است درباره آن که چگونه یک شهر و یک شرکت فنلاندی کوچک آن قدر رشد کرد که به بزرگترین تامین کننده تلفن همراه تبدیل شود، تامین‌کننده‌ای که به معنای واقعی کلمه زندگی همه‌مان را متحول کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.