امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 3813
  پرینتخانه » آخرین اخبار, جشنواره فجر, سینمایی, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ |

خواهش تلویحی دبیر جشنواره فیلم فجر ۳۸ از هنرمندان برای خودداری از انصراف

موج انصراف هنرمندان از شرکت در جشنواره فیلم فجر ۳۸ و همچنین دیگر جشنواره های فجر که بعد از حادثه ناگوار اصابت موشک به هواپیمای اکراینی و سقوط آن و به جهت همدردی با مردم عزادار شکل گرفته و رو به گسترش است.
خواهش تلویحی دبیر جشنواره فیلم فجر ۳۸ از هنرمندان برای خودداری از انصراف

بانی فیلم: موج انصراف هنرمندان از شرکت در جشنواره فیلم فجر ۳۸ و همچنین دیگر جشنواره های فجر که بعد از حادثه ناگوار اصابت موشک به هواپیمای اکراینی و سقوط آن و به جهت همدردی با مردم عزادار شکل گرفته و رو به گسترش است، سرانجام با واکنش یک مسئول سینمایی نیز مواجه شد. این در حالی است که روز گذشته نیز نادر برهانی مرند دبیر جشنواره تئاتر فجر  نامه مشابهی نوشته بود که بخشهایی از آن با انتقاد کاربران در فضای مجازی مواجه شد. به نظر ابراهیم داروغه زاده تلاش کرده با ادبیاتی متفاوت و به صورت تلویحی هنرمندان را از ادامه این روند منصرف کند.

متن این مطلب که با تیتر «دلنوشته ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خطاب به هنرمندان» از سوی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر برای رسانه ها ارسال شده، به شرح زیر است:

به نام آرامش‌بخش دل‌ها

هنرمندان شریف و فرهیخته سینمای ایران

‎در شرایطی به استقبال سی و هشتمین جشنواره‌ی فیلم فجر می‌رویم که آحاد ملت نجیب ایران، در داغ از دست دادن عزیزترین‌هایشان، در سانحه ناخواسته‌ی هوایی به سوگ نشسته‌اند.
‎بر هیچ وجدان منصفی پوشیده نیست که هنر آفرینی شما، مرهمی است بر قلوب زخمی مخاطبانتان که قطعاً، شرایط کاهش آلام و دردهایشان را نیز فراهم می‌نماید.

‎تاریخ این سرزمین، حضور پر شور و مهرتان را در کمک به آسیب دیدگان حوادث طبیعی و شورآفرینی‌های مدنی فراموش نخواهد کرد. هر ساله، میلیون‌ها ایرانی در سراسر کشور و حتی خارج از مرزها، مشتاقانه و بی‌صبرانه، منتظر تماشای آثارتان هستند تا در سایه آن، کینه، نفرت و عصبیت را از وجودشان پالایش کنند.

‎بی‌شک، احترام به استقبال این مردم که شما یکی از ستارگان زندگی‌شان هستید تالیف قلوب و نزدیکی دل‌ها را به همراه خواهد داشت.

‎ستاد اجرایی جشنواره فیلم فجر؛ با رعایت تمامی شئونات، ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده‌های داغدار، تمام اهتمام خود را ضمن تعاملات فرهنگی با شما، مصروف همدلی‌های صادقانه خواهند نمود، چرا که باور دارد سینما و سینماگران ایرانی، همچنان، اسباب مباهات و سرافرازی این سرزمین را تضمین خواهند نمود.

‎ کوچک سینمای ایران

ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم فجر ۳۸

| منبع خبر : بانی فیلم
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.