امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 17226
  پرینتخانه » فرهنگی, موسیقی, ویژه تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ |

حمید صفت امروز یا فردا آزاد می‌شود

محمد شهریاری در گفت‌وگویی با در این باره اظهار کرد: حمید صفت با لغو قرار بازداشت موقت و با وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی امروز یا فردا آزاد می‌شود. امروز به لطف خدا با راى اكثريت شعبه سي نهم ديوان عالى كشور فرجام خواهى پرونده حميد صفت پذيرفته شده است ايشان نظر قاضى محترم شعبه ده […]

حمید صفت امروز یا فردا آزاد می‌شود

محمد شهریاری در گفت‌وگویی با در این باره اظهار کرد: حمید صفت با لغو قرار بازداشت موقت و با وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی امروز یا فردا آزاد می‌شود.

امروز به لطف خدا با راى اكثريت شعبه سي نهم ديوان عالى كشور فرجام خواهى پرونده حميد صفت پذيرفته شده است

ايشان نظر قاضى محترم شعبه ده كيفري جناب آقاى مجيد متين راسخ را تاييد نمودند و نظر مستشاران مبنى بر حكم قتل عمد و قصاص حميد صفت را نقض نمودند.

جاي اميدواري است بفضل خداوند حميد صفت به زودى زود از زندان آزاد خواهد شد
اجمالا به اطلاع مي رساند آنچه باعث زنداني شدن ايشان در اين فرايند گرديد عدم رضايت از نحوه و تهيه و تدارك دفاع و امادگي كامل و مناسب وكلاى سابق ايشان در دادگاه بوده كه بنا به همين امر نامبردگان عزل و موضوع تحت مديريت وكلاي ديگري تحت پيگيري و نهايتا لايحه اعتراض و فرجام خواهي با اميد دستيابي به عدالت تهيه و در شعبه ٣٩ ديوان عالي كشور ثبت كه نهايتا منجر به نقض دادنامه بدوي در غير عمدي تلقي كردن موضوع و موارد اتهامي داشت ، بديهيست در فرصت مناسب از زواياي پنهان و موارد مهم مغفول مانده كه جملگي حكايت از بيگناهي حميد صفت دارد بيان خواهد شد مجددا ضمن شكر به درگاه الهي وتشكر از قضات ديوان ورئيس شعبه ده دادگاه كيفرى يك استان تهران اين اتفاق را به هواداران اين هنرمندمردمى تبريك عرض ميكنيم.

شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی ۲۸ مردادماه سال ۹۶ از تشکیل پرونده برای «حمیدرضا صفت» خواننده – رپ – به اتهام قتل و انجام تحقیقات در این خصوص خبر داد و گفت: دو سه روز پیش متهم با ناپدری خود درگیر شد و امروز (شنبه) ناپدری در بیمارستان فوت کرد و متهم اکنون در بازداشت است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.