امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 7844
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سینمایی, فرهنگی, ویژه امروز تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ |

حمایت ۵۰ میلیون تومانی سازمان سینمایی از فیلم‌های اکران آنلاین

درحالی که بسیاری از تهیه کنندگان و کارگردانان، نگاه مثبتی به اکران فیلم هایشان در فضای مجازی و آنلاین ندارند، اما مدیران دولتی سینما، این کار را چاره ای برای استمرار نمایش فیلم های سینمایی می دانند.
حمایت ۵۰ میلیون تومانی سازمان سینمایی از فیلم‌های اکران آنلاین

بانی فیلم: درحالی که بسیاری از تهیه کنندگان و کارگردانان، نگاه مثبتی به اکران فیلم هایشان در فضای مجازی و آنلاین ندارند، اما مدیران دولتی سینما، این کار را چاره ای برای استمرار نمایش فیلم های سینمایی می دانند.
کمک ۵۰ میلیون تومانی به فیلم های اکران آنلاین، اگرچه به مثابه ریختن آب گرم روی اکران سرد فیلم هاست، اما در شرایط کرونایی، ناگزیری برای تشویق صاحبان فیلم ها هم به شمار می آید.
روابط عمومی سازمان سینمایی امروز از قول طباطبایی نژاد اعلام کرد که این سازمان از فیلم‌های سینمایی که برای اکران آنلاین اقدام کنند، پنجاه میلیون تومان حمایت می‌کند.
وی گفت: این حمایت پیش از این ۲۰ درصد مبلغ قرارداد با شرکت های وی او دی اعلام شده بود که با توجه به درخواست تهیه‌کنندگان به این رقم ثابت تغییر یافت.
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی تاکید کرد: فیلم‌هایی که قبلا اکران ناتمام داشته‌اند و از موسسه سینما شهر بابت دی‌سی‌پی مبلغ ۱۵ میلیون تومان گرفته‌اند، از این مبلغ، کسر می شود و فیلم‌های محصول مشارکت سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی چنانچه مشارکت آن دستگاه‌ها بیش از ۵۰ درصد بوده است، مشمول این حمایت نمی‌شوند و برای مشارکت کمتر، ۲۰ میلیون تومان حمایت می شوند.
وی در پایان گفت: به فیلم‌هایی که در طول دوره اکران آنلاین امکان پخش تیزر تلویزیونی نداشته‌ باشند، ۱۰ میلیون تومان علاوه بر ۵۰ میلیون پرداخت می شود.

| منبع خبر : بانی فیلم
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.