امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 11365
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, در حاشیه تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ |

حمایت هنرمندان از عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس به نا حق محروم شد اما با نا عدالتی و اعمال نفوذ هم نتوانستند حریف غیرت و انگیزه نماینده کشورمون بشن بعضی هنرمندان به سبک او عکس گرفتند و صعود پرسپولیس را به فینال آسیا تبریک گفتند. احسان علیخانی نسبت به محرومیت جنجالی عیسی آل کثیر واکنش نشان داد. پرسپولیس […]

حمایت هنرمندان از عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس به نا حق محروم شد اما با نا عدالتی و اعمال نفوذ هم نتوانستند حریف غیرت و انگیزه نماینده کشورمون بشن بعضی هنرمندان به سبک او عکس گرفتند و صعود پرسپولیس را به فینال آسیا تبریک گفتند.

احسان علیخانی نسبت به محرومیت جنجالی عیسی آل کثیر واکنش نشان داد.

پرسپولیس با ۴ گلی که عیسی آل کثیر خرید تازه وارد این تیم طی دیدارهای اخیر به ثمر رسانده، توانسته تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. سرخپوشان در شرایطی که خود را مهیای دیدار با النصر عربستان در مرحله فینال منطقه غرب آماده می‌کردند، با حکم محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر شوکه شده‌اند.

احسان علیخانی مجری معروف صداو سیما حالا با انتشار عکسی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از پرسپولیس و آل کثیر حمایت کرد.

ليندا کياني از بازيگران معروف سينما نیز پس از برد پرافتخار تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل النصر عربستان، در اینستاگرام پستی به اشتراک گذاشت و در آن خطاب به مادر آل کثیر نوشت: “به مادر عیسی بگویید دعاهات دل مردم ناامید و خسته و مظلوم را شاد کرد”. . . .

شیلا خداداد، احسان کرمی، بهرنگ علوی و دیگر بازیگران نیز به حمایت از این بازیکن واکنش نشان دادند.

محروم شدن عیسی آل کثیر به مدت شش ماه

با حکمی از سوی AFC، عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس به مدت ۶ ماه از حضور در میادین محروم شد.

به نقل از سایت رسمی AFC؛ کمیته انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر از تیم پرسپولیس را به دلیل نقض ماده ۵۸٫۱ قانون انضباطی و انضباطی (AFC (2019 از شرکت در هر نوع فعالیت مربوط به فوتبال به مدت شش ماه منع کرد. این ممنوعیت بلافاصله اجرا می شود.

مشخص شد که این بازیکن که ۱۰ هزار دلار نیز جریمه شده است از حرکات تبعیض آمیز در جریان بازی لیگ قهرمانان آسیا (غرب) برابر پاختاکور در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ در دوحه قطر استفاده کرده است.

ماده ۵۸٫۱ بیان می دارد که کسی که با استفاده از سخنان تحقیرآمیز ، تبعیض آمیز یا تحقیرآمیز یا اقدامات مربوط به نژاد ، رنگ پوست ، جنسیت ، ناتوانی ، زبان ، سن ، شکل ظاهری ، مذهب ، عقاید سیاسی ، ثروت ، تولد ، حیثیت شخص یا گروهی از افراد را مورد خدشه قرار دهد. یا هر وضعیت دیگر ، گرایش جنسی ، یا منشأ قومی ، ملی یا اجتماعی مرتکب تخلف شده است.

عیسی آل کثیر

آل کثیر در جریان گلزنی مقابل پاختاکور از شادی گل معروف خودش که چشمانش را به اطراف می‌کشید استفاده کرده بود که این موضوع باعث سو برداشت حریف ازبکستانی و AFC شده است.

این در حالیست که این شیوه شادی گل مهاجم پرسپولیس همیشه از سوی او مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.