امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 13463
  پرینتخانه » بین الملل, پویانمایی تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ |

حضور اولین انیمیشن رایانه‌ای استودیو جیبلی در فصل جوایز

«اِرویگ و ساحره» / Earwig and the Witch نخستین انیمیشن رایانه‌ای بلند استودیوی جیبلی  به کارگردانی گورو میازاکی، پسر هایائو میازاکی افسانه‌ای است. «ارویگ و ساحره» قرار است به زبان انگلیسی اکران و عرضه شود تا بتواند در رقابت‌های فصل جوایز و اسکار پیش رو شرکت کند. این فیلم از سی‌ام دسامبر (دهم دی) در […]

حضور اولین انیمیشن رایانه‌ای استودیو جیبلی در فصل جوایز

«اِرویگ و ساحره» / Earwig and the Witch نخستین انیمیشن رایانه‌ای بلند استودیوی جیبلی  به کارگردانی گورو میازاکی، پسر هایائو میازاکی افسانه‌ای است.

«ارویگ و ساحره» قرار است به زبان انگلیسی اکران و عرضه شود تا بتواند در رقابت‌های فصل جوایز و اسکار پیش رو شرکت کند. این فیلم از سی‌ام دسامبر (دهم دی) در ژاپن به صورت مجازی پخش می‌شود و اوایل ۲۰۲۱ هم قرارست در سینماهای آمریکای شمالی روی پرده برود. «ارویگ و ساحره» که یکی از آثار انتخابی جشنواره کن ۲۰۲۰ بود، بر اساس رمانی مخصوص کودکان به همین نام از دیانا وین جونز شکل گرفته است.

داستان درباره ارویگ است، دخترکی که در یک پرورشگاه انگلیسی در حومه شهر بزرگ می‌شود و اصلاً نمی‌داند که مادرش قدرت‌های جادویی دارد. زندگی او زمانی ناگهان تغییر می‌کند که مجبور به زندگی با یک ساحره خودخواه، بِلا یاگا، و دستیارش می‌شود؛ اما ارویگ که دختر سرسختی است، دست به کار می‌شود تا به رازهای سرپرستان تازه‌اش پی ببرد و در این راه، دنیایی از طلسم‌ها و معجون‌ها را کشف می‌کند؛ و همین طور ترانه‌ای اسرارآمیز که کلید افشای هویت مخفی خانوادگی اوست.

ریچارد ای. گرنت، کیسی مازگِراوز و دن استیونز از صداپیشگان نسخه انگلیسی هستند .کیسی مازگراوز، برنده شش جایزه گرمی، نسخه انگلیسی ترانه «مزاحمم نشو» را هم کار می‌کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.